User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 12:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > huutomerkki soundmax integrated digital audio kohdassa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Huutomerkki soundMAX Integrated Digital Audio kohdassa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
linc666
Newbie
_
17. maaliskuuta 2008 @ 14:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on ollu tässä ongelmana äänet. En saa niitä millään toimimaan vaikka olen kokeillut vaikka mitä ajureita. Mm: Realtek AC97 ja toi SoundMAX Integrated Digital Audio. Aina, kun olen saanut ajurin asennettua niin äänet eivät toimi ja laitehallinnassa kyseisen asian kohdalla on huutomerkki. Tarvitsisin kipeästi apua osaavilta!
Kiitos kaikille vastanneille etukäteen.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
17. maaliskuuta 2008 @ 16:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä emo/äänikortti on kyseessä?
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > huutomerkki soundmax integrated digital audio kohdassa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy