User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 26.1.2025 / 16:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > n73 + kingston minisd 2gb. salasanahässäkkä.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
N73 + Kingston minisd 2GB. salasanahässäkkä.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jansqu
Member
_
17. maaliskuuta 2008 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ollu käytössä noin 2kk nokian n73 johon ostin muistikortin verkkokaupasta, noin kuukausi sitten aukaisin puhelimen näppäinlukosta niin puhelin vaati muistikortin salasanaa (jota en ollut asentanut. noh sammutin kännyn ja käytin korttia pois ja voila ei kyselly salasanaa, vaan pääsin käsiksi muistikortin tietoihin. meni viikko ilman ongelmia kunnes taas kerran kun aukaisin näppäinlukosta ja sama peli, salasanaa vaati känny. tein taas temput ja kortti toimi. rupes kuitenkin vaivaan niin että asensin oman salasanan että jatkossa voisin sitten näppäillä sen kun se sitä kysyy:) nyt viikonloppuna se taas rupes kysyyn sitä salasanaa ja minä kirjoittamaan sitä omaa salasanaani, eipäs kelvannukkaan vaan näyttöön pamahti väärä salasana... no ok minä tein vanhat temput ja puhelin toimi taas. sitten juteltiin naapuripojan kans niin se kerto että kannattaa "bootata puhelin eli ottaa akku pois vähäksi aikaa. Minä insinööriä uskomaan tein työtä käskettyä, noh sen jälkeen puhelin kysy taas salanaa minä yritin käyttää korttia pois ei auttanu sitten kirjoitin oman salasanan ei kelvannu. ja kortti meni lukkoon. oon yrittäny laittaa kortin tietokoneen kortin luku paikkaan muttei kone sitä tunnista ei vista eikä xp, nokian pc suitekaan ei korttia löydä??

Mikä neuvoksi onko kortin data menetetty?

Tälläinen puupää mitään näistä koneista tajua:)
jansqu
Member
_
26. maaliskuuta 2008 @ 19:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tähän ongelmaan ei ole ratkaisua??? Onko mitään tehtävissä???

Tälläinen puupää mitään näistä koneista tajua:)
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > n73 + kingston minisd 2gb. salasanahässäkkä.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy