User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 5.3.2025 / 06:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > uutta modeemia ja tietoa wlan:sta?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uutta modeemia ja tietoa WLAN:sta?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

7 tuotearviota
_
17. maaliskuuta 2008 @ 21:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!
Olen tilaamassa Telekarelialta uutta laajakaistayhteyttä tähän vanhan hitaan (1/512) tilalle. Uusi kaista tulee olemaan 5/2 joten tällä vanhalla ADSL motukalla ei pitkälle pötkitä. Modeemin pitää olla ADSL2+ ominaisuus ja sitten joku outoniminen lisäominaisuus että pystyy tuota 2 megan uppikaistaa pitämään. Kauppa kaupitteleen 80 euron thomsonin huppimodeemeja, mutta onko sillä tosiian väliä kun esim A-Linkin RR 44 mallissa on samat ominaisuudet, mutta hintaa vain 30 euroa. Suositelkaa jotain alle 40 euron modeemia?

Sitten tulee uusi kysymys. Olen ihan unto näitten WLAN juttujen kanssa. Uutta kännykkää/ipod touchia olen hankkimassa, ja olen saanut käsityksen että uudemmilla kännyköillä (N-sarjalaisilla) pystyy kai jotenkin wlanin kautta nettiin päästä. Ja IPod touchilla sehän on ainut vaihtoehto. Kävisikö se siis niin yksinkertaisesti että kun ostan uuden modeemin, onko olemassa modeemeja, jotka ovat muuten normaaleja mutta osaavat vain lähettää lisäksi sen pikku antennin kautta langatonta lähiverrkoa esim. ipod touchiin? vai pitääkö olla vielä jotain muuta. olen siis ihan newbie WLAN:n kanssa..?

Kun olisihan se kätevää että saisin uudelle nettiliittymälle asiaankuuluvan modeemin joka pystyisi WLAN:ia kännyyn(jos pystyy) tai ipodtouchiin jos sen hankintaan päädyn.

Junior Member
_
24. maaliskuuta 2008 @ 23:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tarkoitat Annex M tukea. Tässä muutama vaihtoehto, joissa on sekä normaalit ethernet porit, että se wlan joka mahdollistaa sitten sen iTouchin liittämisen. Telewell ADSL TW-EA510 sekä Zyxell P660HW-D1

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. maaliskuuta 2008 @ 23:28

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > uutta modeemia ja tietoa wlan:sta?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy