User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 10.9.2025 / 09:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > toisto ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
toisto ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
VIKKE_90
Junior Member
_
3. tammikuuta 2004 @ 09:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli sain joskus viime yönä vihdoin haettua slednecks6 moottorikelkka elokuvan koneelle ja aamulla koitin alkaa katsoa sitä bsplayerillä niin playeri valitti että tiedosto olisi uknow file eli en saanut elokuvaa pyörimään sitten sen jäkeen koitin windows media playerilla katsoa ja sekään ei suostunut näyttämään elokuvaa eli onko siinä slednecks6.mpg tiedostossa jotain vikaa vai pitäiskö mun koittaa jollain toisella ohjelmalla katsoa sitä vai pitäiskö mun impata se elokuva uudestaan kazaalla

ps. ongelma varmaan selviää kun olen jo tilannut uuden tieto konenn josta tehoa pitäisi ainakin löytyä et on se sit vitt* jos ei lähe pyöriin
Senior Member

7 tuotearviota
_
3. tammikuuta 2004 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luulempa, että olet saanut feikkitiedoston... niitä tuolla KaZaalla saa helposti, jos ei osaa varoa.
Löytyyhän tuosta KaZaasta tuo preview- ominaisuus, et voi heti aluksi katsoa onko tiedostossa mitään.
cronos
Senior Member
_
4. tammikuuta 2004 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mpg ei välttämättä bsplayerilla aukea...helpoin tapa on asentaa windvd sen jälkeen näkyy melkein kaikilla playereilla mpg tiedostot.
VIKKE_90
Junior Member
_
5. tammikuuta 2004 @ 09:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo no nyt tiedän mikä oli vikana vaika oli dvd:n rippauksessa siinä oli varmaan tapahtunu jotain häikkää pitää hakee uudestaan
Kaltsu
Newbie
_
5. tammikuuta 2004 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OK ...tää on hakuammuntaa.... mutta kokeile Videolania.
Mulla on auttanu moneen (vastaavaan)
probleemaan......
http://www.videolan.org

Pike84
Newbie
_
6. tammikuuta 2004 @ 06:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On mahdollista että se on SVCD-tiedosto (jonka pääte on yleensä m2v). Ne saa näkymään vaikka asentamalla Elecard MPEG 2 playerin, joka on ilmainen ja pieni (edit: ai niin ja sillä ei sitten kuitenkaan ole pakko katsoa niitä tiedostoja, vaan asennuksen jälkeen muutkin soittimet toistaa). Kazaassa kyllä feikkejä riittää, se on selvä.

En ole sitten mikään ekspertti tässä aiheessa, että jos jollakin on jotain selvennettävää/korjattavaa, niin olkaa hyvä vaan, mutta ton soittimen asentaminen voi hyvinkin auttaa ongelmaan.

XMPlay rocks! www.un4seen.com

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. tammikuuta 2004 @ 12:19

Mainos
_
__

_
Senior Member

47 tuotearviota
_
6. tammikuuta 2004 @ 06:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen joskus törmännyt Sledneck 6:een joka oli joku MPEG-tiedosto ja se piti katsoa jollain DVD-softalla (en muista tarkkaan). Eli laitappas hakuun vaikka WinDVD ja kokeile sillä. Aika monen näytönohjaimen mukana tulee toi WinDVD tai sitten yritä hankkia samasta paikasta, kuin toi leffakin.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > toisto ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy