User Käyttäjä Salasana  

torstai 3.4.2025 / 20:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > mp3-soittimet > creative zen album artit ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Creative zen album artit ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kameli_10
Junior Member

2 tuotearviota
_
19. maaliskuuta 2008 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi,
Ostin juuri creative zen 8gb:n ja nyt kun sinne pistin musaa ja aloin kuunnella huomasin että kaikkien biisien album art oli timbalandin levyn kuva tai iron maidenin. Biisit, joissa oli iron maidenin album art olivat eri kansiosta mun koneelta kuin muut suurin osa, joissa on nyt timbalandin album art.
Wmp:llä mulla on kaikkilla biiseillä niiden omat album artit, mutta miksi creative teki näin ???

X-Jupiter Jr. G-type, MSI P6N SLI v2, Intel e8400 zalmanilla, gainward 8800gt 512mb, 4GB DDR2 800Mhz, razer diamondback 3G, Vista ultimate 32bit
Halggu
Junior Member
_
28. kesäkuuta 2008 @ 12:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ihan sama ongelma ja mikä pahinta albumin kuvaks tulee Anna Abreu! :S Tietääkö kukaan miten noit pystyis muokkaamaan ?
kameli_10
Junior Member

2 tuotearviota
_
28. kesäkuuta 2008 @ 18:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä sain ratkaistua ongelman jo kuukausia sitten
Siirsin silloin biisit vain suoraan kansiosta mp3:n kovalevylle, mutta nyt album artit toimiii kun syncronoin biisit Windows media player 11:llä creative zeniin kokeileppa sitä.

X-Jupiter Jr. G-type, MSI P6N SLI v2, Intel e8400 zalmanilla, gainward 8800gt 512mb, 4GB DDR2 800Mhz, razer diamondback 3G, Vista ultimate 32bit
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > mp3-soittimet > creative zen album artit ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy