User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 22:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > auttakaa!edonkey ei imuta!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Auttakaa!Edonkey ei imuta!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Osis
Inactive
_
21. elokuuta 2002 @ 12:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisitteko kertoa minulle että miten saan edonkeyn toimimaan!Olen imuttanut edonkey 6.1 version ja päivittänyt serveri listan monta kertaa mutta jos esimerkiksi otan jonkun tiedoston vaikka shrereactorista niin edonkeyssa lukee vain että looking!Otin kolme tiedostoa shrereactorista ja pidin niitä edonkeyssä yhden vuorokauden ja se sai imutettuuksi vain 5megaa!Olen lukenut vanhoja viestejä ja yrittänyt saada sitä toimimaan mutta ei vaan imuta ennen edonkey toimi täydellisesti mutta nyt yhtäkkiä ei enää toimi!Minulla on adsl 256 auria kotikaista!Voisitteko kertoa millaiseksi ne asetukset kannattaa laittaa ja miten saan sen toimimaan kannattaako edonkeybot hakea vai ei!!AUTTAKAAA!!!kiitos jos joku jaksaa tuhlata omaa aikaansa ja auttaa minua!!
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
21. elokuuta 2002 @ 13:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luithan tämän: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/6336

Sen verran voisin lisätä tuohon ohjeeseen, että XP:n omaa palomuuria ei kannata käyttää.
Kotikaista liittymistä ei ole kokemusta.
Unohda bot.

En tietenkään voi taata, että nuo asetukset olisivat parhaat kaikille. Mutta itselläni toiminut todella hyvin noilla, ja olen testaillut ja käyttänyt eDonkey:a "enemmän kuin vähän".

Port 22 tai 23 voisit kokeilla, jos siinä kiinteistö liittymässä on jotain, joka sotkee eDonkey:a..
Osis
Inactive
_
21. elokuuta 2002 @ 13:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo juuri noita neuvoja olen yrittänyt!Siinnä sinun antamassasi linkissä sanottiin että kannattaa laittaa max download speed 0 eihän sen silloin pitäisi imuttaa yhtään jos sen nollaksi laittaa ja sit siellä oli jotain muitakin mitä käskettiin laittaa nollaksi!IHMETYTTÄÄ=(
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
21. elokuuta 2002 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luepas vähän tarkemmin ne options:it.
0 = machine limit..
Osis
Inactive
_
21. elokuuta 2002 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa no millaset numerot mä sitten laitan niihin kaikkiin kohtiin siellä edonkeyn optionsissa?en ole oikeen mikään tietokone nero ja minun mielstä siellä käsketään laittaa melkein kaikkiin 0

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. elokuuta 2002 @ 14:38

Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
21. elokuuta 2002 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Monesti tämän tyylisissä softissa vakio asetukset on p*rseestä (liittymä tietenkin vaikuttaa). Mutta oman kokemuksen perusteella täyden uploadin salliminen hidastaa downloadia..
Osis
Inactive
_
21. elokuuta 2002 @ 15:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli millaiseksi laitan ne asetukset sitten?Voisitko neuvoa oikeen isän kädestä että mitä numeroita laitan niihin kohtiin?
ZargoX
Suspended due to non-functional email address
_
21. elokuuta 2002 @ 15:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laita max download speediin 0, se tarkoittaa sitä, että
edonkey imuttaa niin nopeasti kuin sun yhteydestä irti lähtee, max upload speediin laita 0,20 tai vaikka 15, ihan miten nopeesti haluat antaa muiden imuttaa sun koneelta. Line speed down:iin laita sun yhteydellä 30, kai se nollakin siihen käy, tarkoittaen sitä, että edonke imutta niin nopeasti kuin mahdollista
max connection:ssa mulla on 80 ja mulla on soneran 256kb\s adsl. Voit myös kokeilla korkeampia lukuja, vaikka 150:tä ja kattoa miten se vaikuttaa. Itse en ole 80:tä suurempaa lukua kokeillu.
Osis
Inactive
_
21. elokuuta 2002 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei kokeillaan toimiiko tuollaisilla asetuksilla:)Voisitko viellä kertoa että kuinka usein niitä servereitä kannattaa päivittää ja miltä sivulta niitä voi päivittää ja mikä toi proxy settings on mulla on siinnä proxy type=none ja port=3128 kuuluuko niitten olla tuollaisia vai pitääkö ne vaihtaa???

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. elokuuta 2002 @ 15:53

Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
21. elokuuta 2002 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Et tainut lukea tätä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/6336

EDIT: Päivitä se lista muutaman päivän välein..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. elokuuta 2002 @ 15:58

Osis
Inactive
_
21. elokuuta 2002 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei kiitos vastauksistanne toivottavasti nyt saan toimimaan...
Osis
Inactive
_
21. elokuuta 2002 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt on sitten sellanen homma että kun yritän ottaa jotain tiedostoa sharereactorista niin edonkey sanoo että this is not valid ed link tai jotain sinne päin!Miten saan tuon korjattua`?
YaRi
Member
_
31. elokuuta 2002 @ 08:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
linkfix: ed2k://|file|edonkey2000.V61.Fix.Noja.ShareReactor/
samim84
_
3. syyskuuta 2002 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä johtuu, että edonkey nyt illalla klo 21:40 aloitti lataamaan 10kt sekunnissa. Päivällä ei lataus lähtenyt käyntiin ollenkaan. Miksi illalla toimii paremmin? Vai onko vain sattumaa?
samim84
_
3. syyskuuta 2002 @ 20:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin. Nyt kello on jo 0:17 ja edonkey ei taas lataa mitään. Selittäkää mistä johtuu tämä, että välillä lataa ja kunnolla ja välillä huonosti tai ei ollenkaan.
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
4. syyskuuta 2002 @ 04:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusimmat tiedostot vaikka niissä olisi hyvä AV ja clicks määrä, niin kukaan ei ole vielä kerennyt imuttamaan ko. tiedostoa paljoa ja serverit missä se on niin niitä ei ole montaa. Joten hyviä source:ja ei ole vielä paljoa. Kannattaa odottaa tiedoston ilmestymisestä muutama päivä ennen kuin sitä rupeaa imuttamaan, kunhan vaan em. arvot on hyviä. Ja kannattaa laittaa monta suosittua tiedostoa kerralla tulemaan. Options:sta kannattaa nostaa max connections arvoa, vaikka saman tien 5000:n ja katsoa miten nopeuden käy. Kannattaa antaa olla ainakin tunnin se noin niin näkee miten se vaikuttaa. Jos ei tunnu toimivan niin sitten arvo pienemmäksi..
Senior Member

1 tuotearvio
_
4. syyskuuta 2002 @ 05:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja vielä tuohon, että kello on 0.17, eikä eDonkey lataa mitään. Onko käynyt mielessä, että vastapuoli on sulkenut tietokoneen yöksi. Niin minäkin teen, mutta ainoastaan sen takia, että se pitää sen verran meteliä, ettei nukkuminen meinaa onnistua.Onhan itselläkin pari leffaa, joita löytyy toista 2 ja toista 1 ja imutus on aika sattuman varaista, eli jos joku on paikalla, niin tulee tavaraa, jos ei , niin ei tule. Ja nopeudesta ei ole kiinni, 1Mb.n wlan, mutta silti imutus nopeus on usein alle 10kt/s.
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
4. syyskuuta 2002 @ 05:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eiköhän eDonkey:a käytetä myöskin muilla aika vyöhykkeillä, joten ei tuolla ole merkitystä.
Saatavilla olevat source:t on vaan loppuneet väliaikaisesti..
samim84
_
4. syyskuuta 2002 @ 12:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Make55. Eikö Edonkeytä käytetä kuin Suomessa. Ainakin minun mielestäni sitä käytetään ympäri maailman ja sen johdosta varmasti jossain on päivä.
samim84
_
4. syyskuuta 2002 @ 12:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin sitten vielä kyselisin sitä, että mistä johtuu se että KaZaA ja WinMX imuroi melkein aina ja hyvällä teholla (yleensä vahintään 10kt/s) kun taas tämä edonkey imuroi ainostaan ylen harvoin eli yleensä ei ollenkaan.
Mainos
_
__

_
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
4. syyskuuta 2002 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se on käyttäjästä tai yhteydestä kiinni. Kokeilepa laittaa proxyyn HTTPS ja port 80.
Jos ei auta niin etsi HTTP-Tunnel softa ja yritä sen avulla..
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > auttakaa!edonkey ei imuta!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy