Kotelo - on se niin vaikeaa ;)
|
|
Exho
Junior Member
|
20. maaliskuuta 2008 @ 23:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli kuten Aihe kertoo, on minulla pientä vaikeutta kotelon kanssa, eritoten sen hankinnan suhteen. Olen siis ostamassa koko settiä uusiksi, mutta syy miksi en tunge sitä vielä "Uutta tietokonetta ostamassa" - palstalle on kaikessa yksinkertaisuudessaan se, että ostoon on vielä 2-4 kk aikaa. Eli tällä hetkellä vain kotelo siintää silmissä. Kuten yleensä, on heikko kohtani ostossa oma visioni. Joko ajattelen "dream"kotelon, jollaista ei ole tai löydän kotelon, josta löydän pari vikaa, joista tuntuu tyhmältä maksaa, onhan toistasataa maksava loota kyseessä. Eli hintahaarukka roikkuu siinä 0-150e ( 150e EHDOTON max. mielellään postikuluineen )
Koneelta vaadin suht vähän omasta mielestäni, vaikkakin tälläisiä kombinaatioita tuskin paljon liikkeellä. Olen kyllä Googlettanut etc. mutta valttina tuntuisi olevan tieto siitä, millaisia koteloita tietyt valmistajat tekee eli voisi kriteerit huonosti täyttävät valmistajat skipata. Noh, tässä nyt kuitenkin pari toivomusta:
- Ei aivan jokapojan kone. Eli luultavasti Antecin perusmallit voi unohtaa. Silti yleisetkin käyvät, koska aion jonkun verran modata. ( Ei rakenteen muuttamista ) Kuitenkin harvinaisuus Suomessa aina plussaa.
- Sivuikkuna. Aivan must, ja siksi valmiina, kun tuntuu turhauttavalta maksaa kotelosta, jonka "turmelee" heti oston jälkeen.
- EI etuovea. Tämä on ehkä piikki lihassani. Suurimmassa osassa koteloista, joissa on sivuikkuna on käsitykseni mukaan myös väkisin väännettynä etuovi luomassa "tyyliä".
Tässähän tämä, ei viitti tarkemmin laittaa, vaikka tarkempaakin toivetta on tiedossa. Mieluummin reippaasti vinkkejä, joista vara karsia pois. Ulkonäöllisesti tulen siis satsaamaan ledeihin, katodeihin, tarroihin teippeihin etc, että eiköhän rumiluksistakin kunnon Bling My Thing - koneita tulla saamaan.
P.S. Mikäli mode kuitenkin näkee paremmaksi siirtää esmes "Uutta konetta ostamassa"- topikkiin, siirtäköön. Pahoittelu mahdollisesta väärästä paikasta.
- Tässä kaikki tältä erää, Exho kiittää ja kuittaa -
|
Senior Member
14 tuotearviota
|
21. maaliskuuta 2008 @ 00:53 |
Linkki tähän viestiin
|
hups, tuplat
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. maaliskuuta 2008 @ 00:58
|
Senior Member
14 tuotearviota
|
21. maaliskuuta 2008 @ 00:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Thermaltakella on laadukkaita sivuikkunallisia koteloita:
Thermaltake Armor Jr
Thermaltake Bach
Kotelon etupaneelin oven saa yleensä ruuvattua irti, ainakin näin oli minun Thermaltake Sopranossani.
|
Tomppeli9
Account closed as per user's own request
|
21. maaliskuuta 2008 @ 01:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuo Armor Jr on itseasiassa melko komea. Mutta ilmankierto taitaa olla noissa koteloissa nolla.
|
Member
4 tuotearviota
|
21. maaliskuuta 2008 @ 09:59 |
Linkki tähän viestiin
|
[Antec Nine Hundred | Nexus 600W NX-8060 | Asus P5Q | Intel Core2 Q9450 @ 2,66 Ghz + Noctua NH-U12P | 2x Kingston 800Mhz 2048mb]
[Leadtek PX8800GTS 512mb @ 740/1850/1020 | SB X-fi Platinum | 2x Samsung 1tb + 2x WD Caviar 640gb + WD Caviar 250gb ]

|
Exho
Junior Member
|
21. maaliskuuta 2008 @ 10:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos jo tulleista vastauksista. Kuitenkin mielestäni sopisi paremmin ILMAN etuovea oleva versio jo valmiiksi, koska kaupassa harvoin kuvia itse etupaneelista, jolloin alta siis saattaa tulla melkoinen petolinnun p*rse.
|
mrcheeky1
Suspended due to non-functional email address
|
21. maaliskuuta 2008 @ 11:33 |
Linkki tähän viestiin
|
olisiko tuo lähellekkään sitä mitä haet?
Q6600 @ 3,6GHz | Asus P5Q Deluxe | 4 Gt DDR2 (4 x 1 Gt) | Leadtek GeForce GTX260 Extreme+ | Antec P182 | Corsair HX520 | WD VelociRaptor 150GB | Samsung SpinPoint F1 750GB | Vista Home Premium 64-bit
Jäähdytys: D-Tek Fuzion V2 | ThermoChill PA120.3
|
Exho
Junior Member
|
21. maaliskuuta 2008 @ 11:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mrcheeky1: olisiko tuo lähellekkään sitä mitä haet?
Todellakin olisi, lukuunottamatta sitä, että sitä pitäisi muutella niin paljon, että hintaa tulisi reilusti lisää. Etenkin tuo sininen sivulevy pitäisi vaihtaa vihreään sekä tuulettimet myös. Tällöin kotelosta on mielestäni turha maksaa 6 lisätuulettimen hintaa, kun kaiken joutuu uusimaan. Kiitos kumminkin.
|
Member
2 tuotearviota
|
21. maaliskuuta 2008 @ 12:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tomppeli9: Tuo Armor Jr on itseasiassa melko komea. Mutta ilmankierto taitaa olla noissa koteloissa nolla.
Krhm... Kotelon koko etuosa on verkkoa ja valmiina paikat kahdelle 120mm tuulettimelle, sekä sivuikkunassa 92mm tuuletinpaikka. Lisäksi kovalevykehikon voi nostaa 5,25"-paikkoihin(vie 3kpl), jolloi siihen saa vielä yhden 120mm flektin kiinni. Ilmankierto on siis paremmin kuin hyvin hoidettu.
Edit:typo
#afterdawn.com @quakenet
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. maaliskuuta 2008 @ 12:51
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
21. maaliskuuta 2008 @ 12:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on tää NZXT Alpha, joka on ihan rehellisesti hienoin näkemäni kotelo, mutta ei mikään ominaisuuksien kuningas. Tää on aika karu tuolta sisältä, ei mitään krumeluuria, ilmanvaihdon saa pistää uusiks, mutta ikkuna on hyvä, täysin neliö ja yksinkertanen, etupaneeli on oveton ja todella hieno. Sopii modaajalle hyvin, koska on yksinkertanen eikä sisällä jo kaikkea valmiiks (ei ainakaa tuu semmosta että mitäpä tässä modais ku kaikki on jo valmiiks). Tossa tulee mukana joku ledillinen tuuletin joka on huono, mutta äkkiäpä sä sinne tosiaan omat valot pistät, kotelo on musta. Tästä ainaki löytyy modaamista, eikä tätä oo jokapojalla, koska on niin edullinen että porukka kelaa että on halpis n 70e. Musta tää tuntuu tosi laadukkaalta, eikä mitään halpuuden merkkejä oo ilmassa =D. Harkitse:
http://www.nzxt.com/products/alpha/
-e8400 @3,8 GHz | Radeon HD 5770 | 4gt GSkilliä | NeoHE 430W | WD aaks5000, Spinpoint F3 1Tb | Nexus Clodius | Ubuntu Linux & Vista
-M-Audio Revo 7.1 | Rokit RP6-monitorit | Alessandro MS1i- ja AKG k-601-luurit, Musical Fidelity X-Cans
8800GT ja M-Audio Revolution 7.1, kyselehän!
|
Exho
Junior Member
|
21. maaliskuuta 2008 @ 13:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Yottabyte: Harkitse:
Tämä näyttää lupaavalta niin koon puolesta, kuin muotoilulta ja modausmahdollisuuksiltaan. Tätä tulen todella harkitsemaan, ja lukaisenpa käyttäjien kommentejakin pikapuoliin, pari kysymystä tästä olisi kyllä jo nyt. ( Sivuston kuvien perusteella )
- Onko pleksi vain vasemmalla puolella, vai myös oikealla?
- Kuvassa näkyy kuuloke etc. liittimet, missä päin konetta ne tarkalleen sijaitsevat ?
- Millainen on äänieristyksen suhteen ?
E: Yksi juttu jättää kyllä TODELLA kylmäksi. Olen meinaan aina luullt että tuo sivuikkuna on tuossa KÄYTTÄJÄN iloksi, elikkä tässä tapauksessa kone tulisi sijoittaa oikealle puolelleni, kuten olen kaavaillutkin. Kuitenkin liittimet näyttäisi olevan oikealla puolella, joka on kyllä todella tyhmästi suunniteltu. Enhän minä halua ledivlaistua koneen sisutaani seinälle näytellä? Mikäli liittimet todella ovat oikealla puolella, taitaa ostohalut kaikota niin pitkälle kuin Microsoftin Excel kasvaa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. maaliskuuta 2008 @ 13:18
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
21. maaliskuuta 2008 @ 13:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Miks olis pleksi oikealla? Kuka haluaa tuijottaa emolevyn persettä?
♫ HTPC ♫
Antec Fusion Black | Asus P5E-VM HDMI mATX | Intel C2D e2200 @ 3.0GHz + Scythe Ninja Mini | EVGA 8800GT 512MB | Muistia vitusti | Linux | Samsung 32" + ViewSonic 22" | Yamaha RX-V657 | Magnat Quantum 503
|
Exho
Junior Member
|
21. maaliskuuta 2008 @ 13:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jusunakki: Miks olis pleksi oikealla? Kuka haluaa tuijottaa emolevyn persettä?
No on tullu sellasiakin koteloita vastaan, joten tulipahan kysyttyä. Ja jos Herralla ei tähdellisempää sanottavaa ole, niin kiitän vain aiheen nostosta.
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
21. maaliskuuta 2008 @ 14:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Älä nyt pieni itkeen ala. Yritin vain kartottaa että mitä oikeastaan haluat.
♫ HTPC ♫
Antec Fusion Black | Asus P5E-VM HDMI mATX | Intel C2D e2200 @ 3.0GHz + Scythe Ninja Mini | EVGA 8800GT 512MB | Muistia vitusti | Linux | Samsung 32" + ViewSonic 22" | Yamaha RX-V657 | Magnat Quantum 503
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
21. maaliskuuta 2008 @ 14:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Varmasti olet saanut monta hyvää ehdotusta, mutta oma mielipiteeni asiasta on se, että
Kotelo: Komponentit > Kotelot > ATX
Alpha Classic ATX-Kotelo
Tuulettimiksi en itse suosisi mitään LED tuulettimia. Tuppaavat luultavasti olemaan melko meluisia, joku voi kertoa jos on kokemusta. Itse laittaisin noihin neljään 12cm paikkaan vaikkapa:
Tuuletus: Laitetuuletin 120 x 120 FX12-2000 x4
Kotelossa on siis siniset ledit, jotka halutessasi voit repiä irti ja laittaa tilalle vihreät. Vihreillä ledeillä en löytänyt koteloa.
Oma ehdotukseni kustantaisi sinulta 132? ilman vihreitä ledejä
-Tuulettimet on hyviä ja hiljaisia. Kotelosta en tiedä, hieno se ainakin on.
NVIDIA GTX970 4096MB / AMD FX-8350 @4.40GHz - Thermalright Macho Direct Tower / Gigabyte GA-970A-UD3P / HyperX FURY 16GB DDR3-1866 / Asus XONAR DG / TP-Link TL-WN811ND WLAN HyperX FURY 240GB(SSD) / Western Digital 2TB / Corsair Carbide Series 200R / Seasonic 520W S12II Bronze 80+ | Windows 10 64bit
Misc: Logitech G300S - Steelseries QCK / Logitech G510 / Sennheiser HD598 /
3 x Asus VE247H
|
BforeDusk
AfterDawn Addict
|
21. maaliskuuta 2008 @ 15:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Exho: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mrcheeky1: olisiko tuo lähellekkään sitä mitä haet?
Etenkin tuo sininen sivulevy pitäisi vaihtaa vihreään sekä tuulettimet myös.
Jos vertaat kuvia tähän
huomaat, että se levy on varmaan väritön. Kuvauksessa käytetyn flektin ledit värjäävät sivulevyn. Saako ledin helposti flekteissä vaihdettua?
Pimppaamalla lisähinnaksi tulee vain ledit 6:een flektiin.
Lainaus: - Millainen on äänieristyksen suhteen ?
Catch-22. Paradoksaalinen mieltymys, pleksiseinät ja ääntä eristävä.
Lainaus: Kuitenkin liittimet näyttäisi olevan oikealla puolella, joka on kyllä todella tyhmästi suunniteltu.
Oikeakätisten maailma rulettaa. Pöydällä hiiri on oikealla, niin kone menee vasemmalle (kaikilla ei pääjohtajan työpöytää) -> liittimet oikea kylki.
Emon perseen takia 1 ikkuna on vasemmalla.
Sun pitää löytää vasurin suunnittelema koppa.
Tai passiisvijäähy pohjalta ajateltu väärinpäin rakennettu, jossa emo tulee vasempaan kylkeen kiinni (mahdollisesti emokin peilikuvana). Jotta lisäkortin liitäminen jäätäisi komponentit yläpinnalle -> lämmön luulisi vähän tehokkaamin poistuvan siilijäähyistä yms.
Lainaus: ( Ei rakenteen muuttamista ) Kuitenkin harvinaisuus Suomessa aina plussaa.
Ehkä kevyen tuunamisen hyväksyminen on must. Ajattelitko joskus myydä kotelon pois blanccona tyyliin 'rakenna oma'. Eihän customoituaja prätkiä tai autojakaan myydä repimällä virittelyjä tai maalauksia veks ja sit laittamalla ne seuraavaan projektiin. Uus vehje, uudet kujeet. "wunderbaumit" peilistä voi olla ainoa 'tää ei oo myynnissä mukana.
ALPHA:n kopassa sitä liitinpaneelia ympäröi sauman näköinen. Kuinka helppoa se sitten siirtää etulevyyn tai vasemalle kyljelle.
Eikös vastaavia liitinpalikoita löydy komponentteinakin, jos Alphassa on vaan koristesauma, eikä oikea "klips" palikka.
Menestystä sopivan kopan löytymiseen.
Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
21. maaliskuuta 2008 @ 15:14 |
Linkki tähän viestiin
|
joo liittimet on oikeella ja pleksi vasemmalla, jos ostat tän ni suosittelen ostamaan floppy-paikkaan semmosen "keskuksen" jossa on nää usb-paikat, audio-liitännät ym. voit ostaa samal semmosen version josta voi säädellä tuulettimia. Mua ei oo haitannu ku mul on kone pöydällä, eikä lattialla. Ei se sinänsä haittaa vaikka joutuu vähä kurottautua jos haluu laittaa usbin kii, mutta jos pidät konetta seinää vasten tai vastaavaa niin et voi käyttää noita paikkoja. Äänieristyksestä en osaa sanoa, koska mulla on ittellä hiljanen näyttis ja muutki äänenpitäjät, niin ei tästä kuulu kovaa ääntä, pystysin arvioimaan paremmin jos kuulus.
...näille muille
1. tässä on kolme tuuletinpaikkaa, ei neljä (mä kyllä sain tohon cd-asema paikkaan helposti leivänpussinsulkijalla tuulettimen, eli modaamalla saa neljä (vaan jos on vaan yks asema)
2. no kyllä ne ledit saa vaihettua jos osaa, mutta ei oo helppoa, ne on semmosella inhottavalla muoviliimalla etupaneelissa kii, mutta voi ne jättää sinne, ei vaan kytke niitä, sit laittaa vihreet tilalle. Eikä pitäs sillai haittaa ku ei noista käytännössä mitään valoa tuu se vaan värjää ton yhen etupaneelin osan siniseks
-e8400 @3,8 GHz | Radeon HD 5770 | 4gt GSkilliä | NeoHE 430W | WD aaks5000, Spinpoint F3 1Tb | Nexus Clodius | Ubuntu Linux & Vista
-M-Audio Revo 7.1 | Rokit RP6-monitorit | Alessandro MS1i- ja AKG k-601-luurit, Musical Fidelity X-Cans
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. maaliskuuta 2008 @ 15:22
|
Senior Member
14 tuotearviota
|
21. maaliskuuta 2008 @ 15:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti cLonx:
Tuulettimiksi en itse suosisi mitään LED tuulettimia. Tuppaavat luultavasti olemaan melko meluisia, joku voi kertoa jos on kokemusta. Itse laittaisin noihin neljään 12cm paikkaan vaikkapa:
Mitä järkeä vaihtaa LED-tuulettimet meluisiin Nanoxioihin?
Mieluummin Noctuat.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. maaliskuuta 2008 @ 15:20
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
21. maaliskuuta 2008 @ 15:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti OOIE: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti cLonx:
Mieluummin Noctuat.
nanoxioita mulla on kaks ja ääni on olematon siihen nähden että kuinka paljon teho/hinta suhteeltaan nää on parempia kun noctuat, eikä sitä tehoa oo pakko pitää täysillä, voit pitää hiljasella ja se on silti yhtä tehokas kun noctua. Muutenki sun näyttis pitää saletisti nii kovaa huutoa että et ees kuule taustalt nanoxian ääntä (joka ei oo mitään surinaa vaan kiertävän ilman humina, joka on oikeestaan aika mielyttävä ääni). Sitäpaitsi jos sulla on ikkunallinen kotelo, ni varmaa sä kestät kattoo noit maailman hirveimmän värisii noctuoit :D
typoeditit =)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. maaliskuuta 2008 @ 15:33
|
Exho
Junior Member
|
21. maaliskuuta 2008 @ 17:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BforeDusk: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Exho:
Lainaus: Kuitenkin liittimet näyttäisi olevan oikealla puolella, joka on kyllä todella tyhmästi suunniteltu.
Oikeakätisten maailma rulettaa. Pöydällä hiiri on oikealla, niin kone menee vasemmalle (kaikilla ei pääjohtajan työpöytää) -> liittimet oikea kylki.
Emon perseen takia 1 ikkuna on vasemmalla.
Sun pitää löytää vasurin suunnittelema koppa.
Jaahas, homma menee näin, ettei minulla mitään erikoisen suurta pöytää ole, mutta kyllä 45cm x 50 cm hiirimaton OIKEALLE puolelle koneen haluan, koska ketä helvettiä kiinnostaa seinälle näyttää makeasti valotettua koteloa ? Itseäni varten meinaan tuunaamassa. Ja olen ihan oikeakätinenkin.
|
Exho
Junior Member
|
21. maaliskuuta 2008 @ 17:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BforeDusk: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Exho:
Lainaus: ( Ei rakenteen muuttamista ) Kuitenkin harvinaisuus Suomessa aina plussaa.
Ehkä kevyen tuunamisen hyväksyminen on must. Ajattelitko joskus myydä kotelon pois blanccona tyyliin 'rakenna oma'. Eihän customoituaja prätkiä tai autojakaan myydä repimällä virittelyjä tai maalauksia veks ja sit laittamalla ne seuraavaan projektiin. Uus vehje, uudet kujeet. "wunderbaumit" peilistä voi olla ainoa 'tää ei oo myynnissä mukana.
Menestystä sopivan kopan löytymiseen.
Ajattelin laittaa UV tussia ja teippejä ja ledi-tuulettimia ja muuta, jonka voisin sitten mahd. ostossa vaihtaa normeihin taikka myydä mukana. OSTAJAHAN sen ostettavan sitten päättää viime kädessä. Ja jos ei modattu kelpaa niin sitten ei kelpaa. Toinen pointti on sijoittaa tähän nyt sen verran rahaa, että kotelo kanssa kestää. En ole kuukausittain uutta ostamassa, tuskin siis sinäkään ?
|
Exho
Junior Member
|
21. maaliskuuta 2008 @ 17:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti cLonx: Varmasti olet saanut monta hyvää ehdotusta, mutta oma mielipiteeni asiasta on se, että
Kotelo: Komponentit > Kotelot > ATX
Alpha Classic ATX-Kotelo
Ihan ok, ja kiitos paljon vastaamisesta, mutta Nanoxiat taidan kyllä suosiolla jättää väliin. Muropaketissa on sanottu noin 50% noiden säätimistä olevan viallisia ja melun olevan karmea 5V ylittyessä.
|
Senior Member
14 tuotearviota
|
21. maaliskuuta 2008 @ 18:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Yottabyte: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti OOIE: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti cLonx:
Mieluummin Noctuat.
nanoxioita mulla on kaks ja ääni on olematon siihen nähden että kuinka paljon teho/hinta suhteeltaan nää on parempia kun noctuat, eikä sitä tehoa oo pakko pitää täysillä, voit pitää hiljasella ja se on silti yhtä tehokas kun noctua. Muutenki sun näyttis pitää saletisti nii kovaa huutoa että et ees kuule taustalt nanoxian ääntä (joka ei oo mitään surinaa vaan kiertävän ilman humina, joka on oikeestaan aika mielyttävä ääni). Sitäpaitsi jos sulla on ikkunallinen kotelo, ni varmaa sä kestät kattoo noit maailman hirveimmän värisii noctuoit :D
typoeditit =)
Mulla on just ikkunallisessa kotelossa 1x 92mm Noctua, hillityn tyylikäs. Sopii hyvin muihin osiin. Vihreä Nanoxia on liian räikee.
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
21. maaliskuuta 2008 @ 19:22 |
Linkki tähän viestiin
|
OOIE siinä vaiheessa, kun kotelossa on vihreät LEDIT niin mikään ei ole enään liian räikeää. Onhan niissä takuut, jos on säätopaneeli avatessa rikki. Ei pidä ääntä lähes lainkaan oma Nanoxiani, vaikea sanoa kun on vielä kiinni koneessa se sonatan oma 120mm.
NVIDIA GTX970 4096MB / AMD FX-8350 @4.40GHz - Thermalright Macho Direct Tower / Gigabyte GA-970A-UD3P / HyperX FURY 16GB DDR3-1866 / Asus XONAR DG / TP-Link TL-WN811ND WLAN HyperX FURY 240GB(SSD) / Western Digital 2TB / Corsair Carbide Series 200R / Seasonic 520W S12II Bronze 80+ | Windows 10 64bit
Misc: Logitech G300S - Steelseries QCK / Logitech G510 / Sennheiser HD598 /
3 x Asus VE247H
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
21. maaliskuuta 2008 @ 19:28 |
Linkki tähän viestiin
|
ai pinkkioranssipunanen noctua hillityn tyylikäs, ihan miten vaan. vihree taas on paljon vähemmän räikee síin vaihees jos on nyt hankinnassa niitä vihreitä ledejä (niinku oon käsittäny), mutta kukin tekee valintansa, en rupee kinaa
|