User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.3.2025 / 17:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > canon ixus 85 is vain digital ixus 860 is?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Canon IXUS 85 IS vain Digital IXUS 860 IS?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
DonDimi
Newbie
_
23. maaliskuuta 2008 @ 12:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo ajatelin ostaa uuden kameran,muta en osaa oikeen päätää koska vaihtoehtoja on paljon,että apua tarvitais!!!tuossa on pari kameraa jota olen katsonut muta en oikeen osaa päätää kumman noista ostaisin?
Member

10 tuotearviota
_
29. maaliskuuta 2008 @ 21:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ota 860 IS, raakaa voimaa ;) Noei, mulla on tuo 850 ja oon ollu tosi tyytyväinen. Tosin tuo 85 on uus malli ja täysin uus kone, ennen ei oo kymppisarjassa ollu moista niin että paha sanoa. Mut 860 on saanu hyvät arviot just täs kuus mbltä ;)

Käy tutustumassa www.digipikseli.fi
DonDimi
Newbie
_
31. maaliskuuta 2008 @ 00:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikä tuo Canon Digital IXUS 860 IS on siis parempi valinta;-)
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > canon ixus 85 is vain digital ixus 860 is?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy