User Käyttäjä Salasana  

maanantai 2.2.2026 / 08:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > et lähettäkää mulle hyvä cfg
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ET lähettäkää mulle hyvä cfg
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
SFsnowman
Newbie
_
23. maaliskuuta 2008 @ 21:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko joku olla niin kiltti että lähettäis mulle hienon cfg:n ? plz joku...
Junior Member
_
23. maaliskuuta 2008 @ 22:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SFsnowman:
WWW.GOOGLE.FI !

Opetelkaa nyt saatana jo googlettamaan, ei se niin vaikeaa ole!
Vai eikö ole tarpeeksi älyä hakusanojen keksimiseen...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. maaliskuuta 2008 @ 22:24

Member
_
23. maaliskuuta 2008 @ 22:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti janizu99:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SFsnowman:
WWW.GOOGLE.FI !

Opetelkaa nyt saatana jo googlettamaan, ei se niin vaikeaa ole!
Vai eikö ole tarpeeksi älyä hakusanojen keksimiseen...

eiköhän sitä sinultakin jonku verran käytöstapoja löydy ton suus siivoamiseen ja sanomaan asiasi vähän mukavammin toista kohtaan

Intel C2D E6750 @ 2.7ghz | 3 Gb ddr2 667mhz | Nvidia 7950GT 256mb | Intel DG33FBC | Nexus Breeze 400 | NX-4090 | Seagate 320gb | Philips 190S | Windows Vista

Mainos
_
__

_
Senior Member

1 tuotearvio
_
24. maaliskuuta 2008 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niitä kyllä varmaan löytyy googlettamalla. Ainakin call of duty-pelien conffeja löytyy mielin määrin kun jaksaa etsiä, joten luulen että myös ET:hen on netissä vaikka minkälaista tarjolla.

E:Lisäys

http://etcfg.revo-online.nl/downloads.php?cat_id=4

Eka linkki googlesta niin montakymmentä konffi-filua heti tarjolla. Sitä en voi sanoa mikä noista sinulle sopii, koska se mikä passaa toiselle, ei välttämättä ole itselle hyvä. Kokeilemalla selviää.

lol

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. maaliskuuta 2008 @ 13:11

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > et lähettäkää mulle hyvä cfg

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy