User Käyttäjä Salasana  

lauantai 25.1.2025 / 01:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > this is not valid ed2 link
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
This is not valid ed2 link
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Osis
Inactive
_
21. elokuuta 2002 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuon viestin saan kun yritän ottaa jotain tiedostoa sharereactorista!Olen lukenut vanhoja viestejä mutta en ymmärrä niistä yhtään mitään olen kyllä sen linkfixer patchin hakenut mutta ei toimi siltikään eli olisi todella kiva jos joku osaisi yksinkertaisesti selittää että miten saan tuon ongelman korjattua ilman että joudun imuttamaan vanhemman version!!
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
21. elokuuta 2002 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Etsi tälläinen tiedosto eDonkey:n omalla haulla, Lnk - fixes ed2k links in opera. Toimii paremmin explorer:ssa kuin sen varsinainen fixer, ja tietenkin Opera:ssa..
Osis
Inactive
_
21. elokuuta 2002 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei se löydä mitään kun yritän etsiä tuota sinun antamaasi juttua:(Voisitko pistää jonkun linkin mikä menee suoraan siihen?
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
22. elokuuta 2002 @ 02:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm.. onkohan se hävinnyt jo verkosta.
Kokeile muita hakusanoja esim. "link fix" jne..
Jaanz
Senior Member
_
22. elokuuta 2002 @ 05:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
dllink ed2k://|file|edonkey2000.V61.Fix.Noja.exe|156916|90b6a63fd1a7b8e9ed5ef35054a73fb8|

Tuollaisen tekstin kun kopioit siihen ihan alimmaiseen palkkiin(oikean puoleinen). Ctrl-V:llä joudut liittämään kun ei oikeasta hiirennapista tapahdu mulla ainakaan mitään edonkeyssä.
Tuo on siitä tarkka että sen pitää mahtua yhdelle riville, jos ei niin lyhentele tuota tekstiä "edonkey2000.V61.Fix.Noja.exe" osalta.

Itselläni ainakin toimii hyvin tuo fixi ja nopsaan tuli, että ei se ole minnekään vielä kadonnut. :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. elokuuta 2002 @ 05:56

Osis
Inactive
_
22. elokuuta 2002 @ 09:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
öö mihin minä tuon tekstin laitan!Tarkotatteko sitä edonkey ohjelmaa versiota 6.1?meinaan siellä kyllä pystyy suoraan tuon pitkän jutun liittämään siihen search juttuun mutta aina tulee näkyviin että no search results found.Vai tarkoitatteko kenties jotain muuta etsimis ohjelmaa tai jotain sivua???En ymmärrä paljoakaan näistä tietokoneista eli mihin te haluatte että laitan tuon linkin???

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. elokuuta 2002 @ 11:56

Jaanz
Senior Member
_
29. elokuuta 2002 @ 05:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Älä laita mihinkää söörshiin sitä vaan,
pasteat (ctrl-v) sen alimpaan eDonkeyn ikkunaan (ei se vasen pieni) jossa vilahtaa tekstiä kun pääset johonkin serverille. mielestäni sillä ei ole merkitystä mikä versio se on, koska ks. vika kai alkoi v6.1 ja siihen on vasta tarttenut typottaa...

Ymmärränhän mä että alussa on vaikeata, mutta enkös mä selittänyt aiemmassa viestissä aika hyvin että minne se pitää laittaa... Tietysti jos ei vieläkään onnistu niin voin yrittää vääntää rautalangasta... =D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. elokuuta 2002 @ 05:41

Member
_
29. elokuuta 2002 @ 05:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mainos
_
__

_
Jaanz
Senior Member
_
29. elokuuta 2002 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ilmeisesti...
Tuntu olevan vähän siellä sun täällä juttua tuosta ed2k ongelmasta by Osis... ihme ettei kukaan maininnut midn. =P
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > this is not valid ed2 link

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy