User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 11:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > ongelmia sound blaster x-fi:n liittämisessä vahvariin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmia Sound Blaster X-Fi:n liittämisessä vahvariin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Apinaveli
Newbie
_
25. maaliskuuta 2008 @ 21:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen taistellut koko päivän X-Fi XtremeGamerin liittämiseksi Yamahan rx-v361 vahvariin, josta löytyy kaksi optista äänen sisääntuloa. Itse kortistahan löytyy tämä hullunkurinen FlexiJack-liitäntä, johon olen tökännyt sellaisen 3,5mm miniplugin, jonka perästä lähtee toslink-laku vahvariin. Punainen valo loistaa kaapelin päästä, joten oletan että homman pitäisi toimia. Vahvari on asetettu valitsemaan digitaalinen signaali, mutta kuitenkaan mitään ääntä en ole saanut kaiuttimista kuulumaan. Äänikortin asetuksia on roplattu moneen otteeseen, mutta ainoa asia mitä voin SPDIFiin liittyen säätää on Digital Output Sampling Frequency. FlexiJackin toimintamoodia en pysty vaihtamaan, mutta käsittääkseni optical out on kyseisessä korttimallissa jatkuvasti päällä.

Käyttis on XP ja ajurit ovat ajantasaiset. Sen mitä olen täältäkin lukenut, niin tuon ko. kortin pitäisi kyetä ulostamaan tuonne vahvariin ääntä kyseisellä järjestelyllä, joten kysynkin ideoita ja ehdotuksia siitä, missä vika voisi piillä?
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2008 @ 10:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Milläs ohjelmalla ja mitä yrität toistaa??

Asennappas Ffdshow ja ac3filter koneelle ja yritä uudestaan ;)

Vahvarista oikea kanava päällä ;D ??

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > ongelmia sound blaster x-fi:n liittämisessä vahvariin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy