User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 7.9.2025 / 23:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > prosessorin kellotus, vinkkejä? (asus p5b)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Prosessorin kellotus, vinkkejä? (Asus P5B)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Huisku
Junior Member
_
26. maaliskuuta 2008 @ 10:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi! Nyt olen aloittamassa kellottamaan tätä E6600 prosessoriani, tällähetkellä täysin vakio. Aion nostaa fsb:tä pienissä määrin aina ja tutkia miten vaikuttaa. Olen kuullut tapauksia missä kone ei käynnisty enää yms.. mitä tälläisessä tilanteessa tehdään? biossin nollaus, miten? Nyt on vakio tuuletin kiinni mutta olen ostamassa uutta tuuletinta, kunhan nyt koitan kellottuuko tämä. Onko ns. turvallista koittaa saada prosessori 2,8-3,0ghz paikkeille? Vielä yksi kysymys muisteista, minulla on nyt 3gb kingstonin 800mhz muistia asus p5b emolevylläni ja niiden taajuus nousee kun koitin kerran nostaa tuota fsb:tä? Mitä säätöjä kannattaa muisteille tehdä? Kellotus tulee uutta näytönohjainta varten josta olen myös kysynyt täällä ja olette neuvoneet että kannattaisi kellottaa. Kiitos auttajille!
morotzky
Member

1 tuotearvio
_
26. maaliskuuta 2008 @ 15:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lue emon manuaali.
Member
_
26. maaliskuuta 2008 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > prosessorin kellotus, vinkkejä? (asus p5b)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy