User Käyttäjä Salasana  
   
tiistai 1.10.2024 / 22:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > ongelma tdu:lla siirtämisessä
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelma TDU:lla siirtämisessä
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
spider97
Newbie
_
26. maaliskuuta 2008 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olen kokeillut siirtää digiboksini tallenteita TDU:n kautta koneelle. Ne siirtyvätkin, mutta kun ohjelma yrittää "multiplexata", tulee ilmoitus "MPLEX-2 was not run because either the video and/or audio file was missing." Syntyy vain PESA ja PESV -tiedostot ja noista vain tuo äänitiedosto suostuu toistumaan, ei videotiedosto. Joten miten nuo voidaan yhdistää ilman uudelleenpakkausta?
arskaxx
Senior Member
_
26. maaliskuuta 2008 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko sulla "TDU extract"-välilehdellä rasti kohdassa "Multiplex Files", tuon pitäisi automaattisesti yhdistää ääni ja kuva haluttuun formaattiin (muistaakseni).Tai jos käytät "Twinrip Extract" vaihtoehtoa, niin Output formaatiksi PVA.
spider97
Newbie
_
26. maaliskuuta 2008 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo on tuo ruksi tuossa. Ei auta. Onko mitään muuta ohjelmaa millä noi saisi yhdistettyä?
arskaxx
Senior Member
_
26. maaliskuuta 2008 @ 19:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolta taitaa löytyä vastaus:
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=51101

Aika monimutkaista, tai no. Itse olen tehnyt aina: Twinripillä-->PVA-->ProjectX-->Rejig-->poltto DVD:lle
spider97
Newbie
_
27. maaliskuuta 2008 @ 20:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voitko kertoa ihan tarkasti miten toi sun operaatios menee. Eli mitä versiota käytät ja miten on asetukset. Vaikka miten yritän vääntää niin aina on ääni väärin kuvan suhteen tms.
arskaxx
Senior Member
_
27. maaliskuuta 2008 @ 21:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sori :(
Mulla on jo yli vuosi aikaa kun olen viimeksi harrastanut tuota eli en muista enää asetuksia enkä versioita.

Silloin käytin sitä erillistä TwinRippiä (en tuota TDU:n mukana tulevaa). TDU:takin tuli silloin kokeiltua, että sekin toimi, mutta boxi vaihtui toiseen ja homma jäi kesken :(

Eikö noista Plazan linkeistä löytynyt mitään apua ?

Koititko tyrkyttää ProjectX:lle noita PESA ja PESV-fileitä ?
Mainos
_
__
 
_
spider97
Newbie
_
27. maaliskuuta 2008 @ 23:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo yritin mutta tuloksena oli ääni ja kuva epäsynkassa. Juuri tuohon projectx:ään kaipaisin neuvoja, se on niin monimutkainen ohjelma.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > ongelma tdu:lla siirtämisessä
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy