User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 14:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi perus pöytäkone
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi perus pöytäkone
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mmmin
Newbie
_
26. maaliskuuta 2008 @ 17:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs uuden tarvetta pukkaa. Ymmärrys koneista ei ole suuri, joten tarvitsisin vinkitystä. Itse en halua alkaa kasaamaan osista masiinaa, joten saisi olla aika valmis paketti. Nykyisestä löytyy joku LG:n kirjoittava DVD asema, mutta sen laadusta en osaa sanoa mitään.. Kuitenkin kirjoittava DVD asema pitäisi olla, mutta tarpeen tullen voin nykäistä tämän vanhankin uuteen koneeseen..

Käyttötarve liittyy lähinnä yleiseen surffailuun (konetta käytetään kuitenkin normaalisti ainakin parisen tuntia per päivä) ja digijärkkärillä otettujen kuvien säätämiseen. Muistia toivoisin koneesta löytyvän jo itsestään kiitettävästi, jottei heti tule ulkoisen kovalevyn tarvetta.

Nykyinen näyttö joutaa lootan mukana eläkkeelle, eli kohtuuhintaista näyttöä kuvien säätelyyn voisi myös vinkata. Näytön laatu saisi olla hyvä, mutta koon ei tarvitse olla mikään 22 tuumainen.

Toivottavasti saitte selvää ja osaisitte antaa vinkkejä. Tietokoneista kun en ymmärrä tosissaan oikein mitään, liikaa tullut tuijoteltua maailmaa kameran takaa. :--)
Member
_
26. maaliskuuta 2008 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paljos budjetti?

Tässä
ois tommonen 500? paikkeilla oleva kone, ja jos tarttee käyttöjärjestelmää, niin se tuo 100? hintaa lisää ja kun et itse halua ko'ota niin kokoavat liikkeessä hintaan 50?. Eli, paketin hinta 550?-600?. Sopiiko budjetille vai pitääkö kiristää? Voi tosta tehä vieläkin tehokkaamman, jos haluat, mutta toi on tommonen perus surffailu/kuvanäsittely kone.

Hirvee tehomylly: M2N-SLI | AMD ATHLON 64 X2 5000+ | Inno3d GeForce 8800GT | 2x1GT 800Mhz | Samsung T166 500GT | Antec Sonata III | Samsun DVD-RW | Vista 32Bit Home Prem.

mmmin
Newbie
_
26. maaliskuuta 2008 @ 20:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jopas, tärkein unohtui. Tuo menisi kyllä budjettiin. Semmosen 500-600 olen ajatellut koneeseen sijoittaa. Tarve uudelle koneelle on hirmuinen, sillä työt pukkaa päälle, eikä tämä vanhemmilta ryöstetty kidekone jaksa pyörittää mitään..

Mitenkäs näyttö? Jokin laadukas 19' vois olla jees, ei se kuvan koko vaan se laatu. Tuntuu, ettei alle 200e saa mitään kunnollista. Kävin tänään katsomassa paikallisessa ATK liikkeessä ja järkytys oli suuri, kun näyttöjä pääsi tutkimaan lähempää. Tuskaa tekee, mutta taitaa joutua näytön suhteen vinguttamaan visaa?

Jäi hieman kysymysmerkille, miten tuo kokoaminen. Tilaanko osat kotiin ja marssin paikalliseen liikkeeseen niiden kanssa?
mmmin
Newbie
_
26. maaliskuuta 2008 @ 21:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainiin, piti vielä kysyä, onko noista valmispaketeista yhtään mihinkään? Eli kannattaako suosiolla kasata paketti osista, vai onko hinta-laatusuhteeltaan vastaavaa valmislootaa olemassakaan?
Mainos
_
__

_
Member
_
27. maaliskuuta 2008 @ 07:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No en itse suosi pakettikoneita, hinta-laatusuhde huono. Ja kokoaminen käy siten että, kun tilaat osia, ja menet maksamaan, niin yleensä kysytään siellä et haluaako kokoamisen.

Mun mielestä toi mun ehottama kone on aika hyvä ja pysyy hyvin budjetissa. Joku mua viisaampi voi kans kommentoija jos oon tehny jonku virheen.

Hirvee tehomylly: M2N-SLI | AMD ATHLON 64 X2 5000+ | Inno3d GeForce 8800GT | 2x1GT 800Mhz | Samsung T166 500GT | Antec Sonata III | Samsun DVD-RW | Vista 32Bit Home Prem.

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi perus pöytäkone

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy