User Käyttäjä Salasana  

perjantai 3.1.2025 / 16:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > mistä suomen ulkopuolelta halvimmat dvd-r levyt?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mistä Suomen ulkopuolelta halvimmat DVD-R levyt?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Havoc
Junior Member
_
21. elokuuta 2002 @ 20:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli jos joku viittis vähän valottaa että mistä saa kohtuu hintaisia DVD-R levyjä. Ei oikeen viittis yhestä levystä maksaa 7,5euroa kotimaassa.

UK:sta oon katsellu noin neljästä paikasta, hinta on kohdallaan mutta kun ei toimitusta Suomeen.

Jenkkilästäkin on löytyny suht kohtuu hintasia, mutta sieltä tilatessa postikulut on 3 kertaa suuremmat kuin itse tilaus. Tulli ja ALV ei sinänsä olis ongelma.

Googlellakin olen yrittänyt noita kauppoja etsiä, mutta aika huonolla menestyksellä.

Eli jos joku osaisi sanoa hyvän netti-kaupan mieluusti euroopasta, niin olisin kiitollinen.
I hate titles

35 tuotearviota
_
21. elokuuta 2002 @ 21:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pistä mailia niille UK-mestoille, ne yleensä toimittavat, kun niiden kanssa neuvottelee.
Havoc
Junior Member
_
22. elokuuta 2002 @ 06:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok. Hyvä tietää.
apko_
Inactive
_
22. elokuuta 2002 @ 19:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse tilasin http://www.bigpockets.co.uk/ 90 kpl. Bulkpaq: in GEN3 DVD-R levyjä ja hyvin toimivat. Hintaa rahteineen tuli noin 100 juuroa.

Ei muuta, kuin tuotteet ostoskoriin, henkilötiedot ja Visa laulamaan. Tämän jälkeen s-postiin saapui tilausvahvistus. Levyt olivat perilla kuudessa päivässä.

Petteri
Mainos
_
__

_
-shadow-
Suspended due to non-functional email address
_
24. elokuuta 2002 @ 08:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
-

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. elokuuta 2002 @ 16:01

Aiheeseen liittyviä linkkejä
Uusimman DVD Shrinkin löydät täältä!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > mistä suomen ulkopuolelta halvimmat dvd-r levyt?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy