User Käyttäjä Salasana  

lauantai 6.9.2025 / 05:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > ongelma elokuvan äänien kanssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelma elokuvan äänien kanssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kartzza
Member

2 tuotearviota
_
27. maaliskuuta 2008 @ 18:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yritin katto rocky balboa eikä äänet toiminut olen asentanut ffdshow ohjelma jo muutamaan kertaan eikä tapahtunut mitään sitten kokeilin k liten media code packia --> ei mitään ja senjälkeen ac3 filteriä ja sitö en voinut edes asentaa kun tuli joku että ohjelma ei ole kelvollinen win 32 sovellus eli apu kelpaisi??
AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
27. maaliskuuta 2008 @ 19:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en tiedä mitä Olet tehnyt

Mut tällä K-Lite Mega Codec + VLC tai MP10 toimii ainakin mulla kaikki

AC3 Filtteristä pitää valita ruksi ruutuun että äänet kuluu kuva 1 ja kuva 2

kuva ykkösessä jos haluaa DD \DTS äänet käyttöön niin valitse Use SPDIF

kuva kakkosessa näissä pitää olla ruksi

Use AC3 decoder
Check output format suport
Use AC3 filter For DVD

kartzza
Member

2 tuotearviota
_
28. maaliskuuta 2008 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yritin asentaa tota ac3:sta mutta mistä saan noi avain hommat toho??
ja edelleenkään en voinut edes avata tota lite packkii ku tulee se virhejuttu
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
30. maaliskuuta 2008 @ 22:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sulla jokin Buki koneessa

kokeilin tossa mun antamasta linkistä latasin ja asensin uudestaan (ei ole kuin 3min homma) se toimii 100% ainakin mun PC:eellä jossa Win_XP 32bit

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > ongelma elokuvan äänien kanssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy