User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 11:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > läppäristä digitaalista 5.1 -ääntä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Läppäristä digitaalista 5.1 -ääntä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie

7 tuotearviota
_
27. maaliskuuta 2008 @ 21:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi,

minulla on Fujitsu-Siemens Amilo Pi 1556-20 kannettava tietokone, jossa on S/PDIF-lähtö samassa liitännässä kuin kuulokeliitäntä. Minulla on siihen sopiva miniplug-toslink -johto, mutta jostain syystä en saa siitä ulos kuin stereoääntä. Eli osaako joku kertoa miten saan tuosta ulos esim. mkv-pakettien ac3-pakatut monikanavaäänet? Käsittääkseni tuossa pitäisi olla ns. pass through -ominaisuus eli niiden pitäisi kuulua.

*** Nomadic || http://miika.name
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2008 @ 10:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro.

Milläs ohjelmalla koitat toistaa noita .mkv leffoja??

Onhan Ffdshow ja ac3filter asennettu? Jos ei, niin asenna ne ja koita vaikka Media Player Classicilla toistaa noita 5.1 raidan omaavia pätkiä. Itse olen saanut vain mpc:n toistamaan 5.1 raidat kunnolla.

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > läppäristä digitaalista 5.1 -ääntä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy