User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.1.2026 / 08:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > integroidun näytönohjaimen päältä kytkeminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Integroidun näytönohjaimen päältä kytkeminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

9 tuotearviota
_
28. maaliskuuta 2008 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis ongelmani on lyhyesti tuossa otsikossa. :) Minulla on vanha FIC AM35 emolevy ja siinä integroituna S3 ProSavage DDR näytönohjain. Nyt olen ajatellut ostavani uudemman näytönohjaimen koneeseen, mutta ongelma on, että miten tuon integroidun näyttiksen saa sitten kytkettyä pois päältä? Olen kuullut että se olisi mahdollista, ja tapahtuu ehkä BIOSin kautta.

Onko kellään tarkempaa tietoa, että miten kyseinen toimenpide tapahtuu? Kaikki vinkit ovat tarpeen.

Kiitos!
Senior Member
_
28. maaliskuuta 2008 @ 15:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Olen kuullut että se olisi mahdollista, ja tapahtuu ehkä BIOSin kautta.

Ei ehkä vaan nimenomaan tapahtuu biossista. Buuttaat vain biossiin ja sieltä etsit kohdan josta pääsee laittamaan integroituja laitteita pois päältä, siinä listassa pitäisi olla VGA Controller tai vastaava.

うさぎ => Kubuntu 10.04 64b + W7Pro64 # EliteBook 8540w # Ci7 620M # 4GB # QFX 880M # 7k500 500GB
きつね => WXP32 # PIIX4 910e # 4GB # RHD 6870 # 500GB
くま => Linux/XBMC 64b # Zotac MAG HD-ND01 # N330 # 2GB # GF 9400M/ION
とら => Ubuntu Server 8.04 LTS 64b # Jetway NC62K-LF # AX2 4850e @1,7GHz/0,9V # 2GB # F1 4x1TB
Junior Member

9 tuotearviota
_
29. maaliskuuta 2008 @ 11:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Selvä homma!

Kiitos paljon avusta. :)
Asar
Junior Member

2 tuotearviota
_
29. maaliskuuta 2008 @ 12:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin laitan tähän topicciin oman ongelmani kun en viitsi tehdä uutta topiccia, eli mulla on nettikoneessa MSI K9VGM-V emo jossa on integroitu näytönohjain ja lähes aina ku katson leffaa tai jotain pätkää se kuva silleen sekottuu ja silleen jännästi tavallaan sulaa ja netti sivujakin kun selaa se ei vieritä sillen miten pitäs siinä kulkee semmonen aalto tai semmonen kummiski, emo on ostettu käytettynä ja ajuri levy on hävinnyt, pitäskö mun ladata uudet ajurit tohon ja jos niin niin mistä, olne yrittäny ehtiä mutta ei ole löytynyt.
Asar
Junior Member

2 tuotearviota
_
29. maaliskuuta 2008 @ 22:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, saiskos vastausta?
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
30. maaliskuuta 2008 @ 00:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Asar:
Niin, saiskos vastausta?
Relax,kaikki aikanaan.Tuossa integroidun näyttiksen ajurit,
http://www.viaarena.com/default.aspx?Pag...60&SubCatID=185

Tuolta löytyy emolle ajureita. Yllätys yllätys, emolevyn valmistajan kotisivuilta.
http://global.msi.com.tw/index.php?func=...o=1&prod_no=260

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
Asar
Junior Member

2 tuotearviota
_
30. maaliskuuta 2008 @ 00:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen jo ihan relax=D, piti vaan vähä nostaa tätä että se ei menis tonne ihan alas ku ei kukaan sitä sieltä huomaa ja kyllä alkaa pikkuhiljaa jurppiin toiki onkelma vaikka eihän tässä mittään kiirettä ookkaa.
Niin ja kiitti noista linkeistä en oo vielä kerenny testaamaan mut koitanki nyt.
Mainos
_
__

_
Asar
Junior Member

2 tuotearviota
_
30. maaliskuuta 2008 @ 01:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt toimii, asensin szieltä MSI:n sivulta szen näyttisajurin niin rupes pelittämmään, kiitti sulla turska! vaikika eihän tuo kummonen homma ollut.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > integroidun näytönohjaimen päältä kytkeminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy