User Käyttäjä Salasana  

torstai 20.11.2025 / 04:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kone jumittaa 3d tilassa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kone jumittaa 3d tilassa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
klanh
Member
_
28. maaliskuuta 2008 @ 12:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiedän, että tämä mahdollisesti kuuluu foorumin "Pelit" osioon, mutta koska ongelma ilmenee kaikilla omistamillani peleillä uskon että kyseessä on ajuri/softa ongelma.

Kun käynnistä pelin niin kone menee todella hitaaksi, ensin mikään ei liiku kunnes hiirtä pystyy liikuttamaan niin että ruutu päivittyy about 15sec välein.

Joskus aikasemmin minulla oli tämä sama ongelma joka lähti sillä, että laitoin NAT:in pois päältä, mutta tällä kertaa sekään ei auttanut. Olen kokenut tämän ongelman 3 eri modeemilla. Olen myös yrittänyt useampaa eri palomuuria ja antivirus ohjelmaa, mutta mikään ei tunnu auttavan. Olen myös kokeillut ilman nettiä mutta tälläkään ei ole ollut vaikutusta. Joskus kun boottaan tarpeeksi moneen kertaan koneen niin homma alkaa toimia ihan normaalisti ja toimii kunnes seuraavan kerran sammutan koneen.

Ongelma on todella rasittava ja toivoisin, että joku osaisi auttaa.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kone jumittaa 3d tilassa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy