User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 14:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > tietokoneen kotelo
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tietokoneen kotelo
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Degra
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. maaliskuuta 2008 @ 14:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ostamassa uutta tietokonetta, mitä mieltä olette, onko tämä hyvä "koppa":
http://www.compucase.de/englisch/produkt...ermidi/6a34.php

Vai olisko jo muu hyvä idea?
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
29. maaliskuuta 2008 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkä hintainen? Ulkonäkö ei ainakaan itseäni kauheasti miellyttänyt.
Itse olen ajatellut ostaa Antecin Solon.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
29. maaliskuuta 2008 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme565:
Itse olen ajatellut ostaa Antecin Solon.

Mainio kotelo jos ei kovin suurta halua/tarvitse.
http://techgage.com/print/antec_solo
Itse otin Designer 500:n joka on täysin sama mutta valmiiksi Earthwatt 500W virtalähteellä ja eri värityksellä siinä kun Solo tulee ilman virtalähdettä. Solossa saa sitten taas erotushinnalla itse valita mahdollisesti paremman tai halvemman virtalähteen, ihan oman maun mukaan...

http://www.antec.com/ec/pro_en_sonatafamily.php
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
29. maaliskuuta 2008 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite tilasin Solon just siksi kun löytyy entuudestaan Corsairin 520-wattinen.
Eipä tuossa Solossa/Designerissä/P150:ssä ole muuta kuin että kaikista pisimmät (8800GTX/Ultra ??) näyttikset ei mahdu, ellei siihen kovokelkkaan sahaa lovea.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
29. maaliskuuta 2008 @ 19:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaikista pisimmät (8800GTX/Ultra ??) näyttikset ei mahdu, ellei siihen kovokelkkaan sahaa lovea.

Minullapa jäi vielä 7 senttiä tilaa kortin ja kiintolevyjen väliin, tosin se täyttyy melkein levyjen sata- ja virtapiuhoilla kun niitä on peräti 3 kappaletta. Mutta vielä mahtuisi neljäs levy ja silti levyjen ympärillä pelaa ilmanvaihto hyvin... =)
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
29. maaliskuuta 2008 @ 21:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä näyttis? Ite tilasin G92 8800GTS:n.
Degra
Senior Member

1 tuotearvio
_
29. maaliskuuta 2008 @ 22:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä näyttis? Ite tilasin G92 8800GTS:n.
Itse olen ajatellut Ati Sapphire 3870 512Mb Ddr4

Mulla ei kone tule pelikäyttöön.
BolderDaz
Junior Member
_
31. maaliskuuta 2008 @ 20:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaan hieman kotelokeskustelua. Eli ottavatko virtalähteet ilmaa kotelon alta niissä koteloissa, joissa PSU on pohjalla? Mietin vain, että jos on esim. lemmikkejä kotona niin onko PSU hetken päästä täysin pölyssä?
Demus
Member
_
1. huhtikuuta 2008 @ 09:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BolderDaz:
Lainaan hieman kotelokeskustelua. Eli ottavatko virtalähteet ilmaa kotelon alta niissä koteloissa, joissa PSU on pohjalla? Mietin vain, että jos on esim. lemmikkejä kotona niin onko PSU hetken päästä täysin pölyssä?
Jos on lemmikkejä kotona, kannattaa todellakin panostaa suodattimiin - otti se ilmaa mistä tahansa.

Itsellä on koira kotona, niin kyllä huomaa sen pöly/karvapallona kotelon ilmanottoaukkojen kohdalla, vaikka aika usein imuroinkin.

Pirkkaniksi: Leikkaa naisten sukkahousuista sopiva pala ja venytä ilmanottoaukon kohdalle. Usein saa kiinnitettyä kätevästi ruuveilla tuulettimien reikiin. Helppo imuroida sitte pölyt päältä ja tarvittaessa myöhemmin voi vaihtaa uuden "filtterin". Toimii kuin junan vessa, tosin sukkahousut ovat herkkiä repeämään.

-= Intel i7-3770 | Abit AB9 | Zotac GeForce GTX 260 896MB AMP²! | Ki HyperX 3Gb 800Mhz CL4 | Samsung Spinpoint F3 1TB | Seagate Barracuda 320GB | CoolerMaster NSK6500 430W | Logitech MX 3200 | Creative GigaWorks T20 =-
Mainos
_
__

_
BolderDaz
Junior Member
_
1. huhtikuuta 2008 @ 12:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vai täytyy sitä ruveta sukkahousuilla leikkimään... Tällä hetkellä mielenkiintoisimmissa koteloissa on poweri pohjalla. Pitää kyllä harkita vielä, jos kuitenkin ostaisin kotelon, jossa poweri on perinteisellä paikalla. Konepaketin kokoonpano on koteloa lukuun ottamatta ollut pitkään tiedossa. Päätös kotelosta on vaikea (50-90?) ja yläraja on ehdoton. Olisiko ehdottaa jotain hyvin tuuletettua, hillittyä ja hiljaista koteloa? Tässä on jotain löytämiäni vaihtoehtoja:
Enermax ECA3052 Chakra
AKASA Zen-Black
NZXT Hush Silent
NZXT Apollo
COOLMASTER CM690
A+CASE CS188 AF
AEROCOOL Zerodegree Black
AEROCOOL NITRON 25cm
AEROCOOL T40
NEXUS Caterpillar
CHIEFTEC Aegis
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > tietokoneen kotelo

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy