User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 17:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > näyttö ei lähde päälle tietokonetta käynnistettäessä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näyttö ei lähde päälle tietokonetta käynnistettäessä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jennu86
Newbie
_
29. maaliskuuta 2008 @ 19:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ongelmana on että kun käynnistän koneen, näyttö lähtee päälle, mutta menee heti virransäästötilaan eikä lähde pois siitä millään.
Konetta saa käynnistellä monet kerrat ennen kuin näytön lopulta saa päälle.

Olen yrittänyt päivittää ohjainta, mutta väittää, että ei ole parempaa ohjainta kun nyt on käytössä. ELi siitä ei ole mitään hyötyä?

Näyttö ei ole kovinkaan vanha, takuutakin vielä jäljellä.
Merkki on LG, LCD näyttö.

Osaisiko kukaan neuvoa mitä voisi tehdä? Voiko mitään?
Iguanodon
Suspended due to non-functional email address
_
29. maaliskuuta 2008 @ 20:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jennu86:
Olen yrittänyt päivittää ohjainta, mutta väittää, että ei ole parempaa ohjainta kun nyt on käytössä. ELi siitä ei ole mitään hyötyä?

Hae se uusin ohjain sieltä näytönohjaimen valmistajan sivuilta, vaikka sivuilla oleva uusin ajuri olisikin sama kuin koneessasi nyt oleva niin lataa ja asenna se kuitenkin uudelleen.
Pystytkö kokeilemaan toisella koneella/näytönohjaimella?
Tarkempi kuvaus koneesta ja miten vika alkoi helpottaa ongelman selvittämistä.
jennu86
Newbie
_
29. maaliskuuta 2008 @ 20:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos neuvosta, pitää kokeilla. Ilmoitan tuloksen.

Ongelma alkoi, kun asensin käyttiksen uudestaan.
Tietokone on aika vanha, mutta siinä on uudehko kiintolevy. Muista tiedoista en niin oo perillä...
jugiman
Member
_
29. maaliskuuta 2008 @ 21:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voihan olla että sulla rupeaa emolevy vetää viimesiään.
Itellä oli jonkin aikaa sitten samanlainen ongelma ja poistui
ton emon vaihdon myötä.
Vikahan toki voi johtua monestakin asiasta, mutta näin mun tapauksessa.
Mainos
_
__

_
jennu86
Newbie
_
4. huhtikuuta 2008 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen itsekin nyt alkanut veikkailemaan emolevyä..
Uusi kone on jo tilattu. Tää oli kuitenkin jo niin vanhakin.

Mutta kiitos kaikille neuvoista, vaikka niistä ei tällä kertaa apua ollut. (Tai sit mä en vaan osaa :D)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > näyttö ei lähde päälle tietokonetta käynnistettäessä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy