User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 14:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > apua! sopiiko mulle: acer aspire m5100 ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Apua! Sopiiko mulle: ACER ASPIRE M5100 ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
31. maaliskuuta 2008 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulle tarjotaan ym. tietsikkaa vähän yli tonnilla (ilman näyttöä). En pelaa (mutta pelkään;-)), vaan aion opiskella videoeditointia enkä halua usein vaihtaa (enää) sen paremmin laitetta kuin keskeisiä ohjelmiakaan. Tietysti myös muu "mediacenter-touhu" kiinnostaa, josta en juurikaan vielä tiedä. Ajattelin, että tässä olis laite, jolla selviän vuositolkulla.

Yksityiskohdat: AMD Phenom 9500 4-ydinprossu, 3 gt, ATI Radeon HD2600 PRO n-ohjain, jossa 512 mt ja HDMI-liitäntä, 640 gt levy, sekä HD DVD että BluRay-asema! ja Vista Home Premium.

Ymmärrän, ettei 4-ydinprossuille ole vielä ihmeesti ohjelmia, mutta kai ne nykyisetkin jotenkin pyörii? Mutta olispahan valmiiksi laite, joka ei jää jarruksi, kun haluais mediajutuissa vääntöä sitten kun...

Ja se BluRay kai on tulossa ja HD, eix niin?
Etukäteen kiittäen tomihki!
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > apua! sopiiko mulle: acer aspire m5100 ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy