User Käyttäjä Salasana  

lauantai 25.1.2025 / 16:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > nettiin sonyn w550i
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
nettiin sonyn w550i
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hagertti
Newbie
_
2. huhtikuuta 2008 @ 10:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!!
en löytänyt täältä vastausta valmiina ja ajattelin kysyä että mistä saisi asetukset ko. kännykällä nettiin menoon? käyttäisin puhelinta vain modeemina, vaikkakaan siinä ei näytä 3g-tukea olevan.
Minulla on saunalahden liittymä, eikä sieltä omasaunalahti-sivustolta löytynyt ohjeita. Löysin paikan mistä pitäisi ko. tiedot saada mutta mallin kohdalla luki unknown eikä siihen päässt vaikuttamaan. itse puhelimessa ei ole saunalahti-otsikkoa, ei kaiketi sony tue, ei varsinaisessa puhelimessanikaan, joka myös sony on, löydy tätä saunis-valikkoa.
Olen urittänyt vastaavien puhelinmallien asetuksilla mutta w550i:ssä valikot tehty näemmä erilailla.

Kiitokset jos joku jaksaa vastata
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > nettiin sonyn w550i

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy