User Käyttäjä Salasana  
   
keskiviikko 26.6.2024 / 14:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > panasonic s35 ongelmia
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Panasonic S35 ongelmia
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
hsk
Newbie
_
6. tammikuuta 2004 @ 11:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko muilla Panasonic S35:n omistajilla ilmennyt sellaista, että tekstitysvalikossa lukee vain muutaman kielen (english, swedish...) nimet ja muiden kohdalla on vain merkkinä `-----´ (esim. `finnish´ ei näy). Joskus pistää ärsyttämään kun pitää etsiä suomenkieliset tekstit kymmenen -----:n joukosta. Onko tämä siis ominaisuus vai vika?
Sitten toinen on se, että DVD-soittimen ollessa päällä (kuunneltaessa esim. MP3-musiikkia) ei pysty katsomaan TV:tä ollenkaan, vaan DVD-soittimen kuva näkyy kaikilla kanavilla (tulee ikään kuin läpi, vierii ruudulla, kun taas AV-kanavalla se näkyy normaalisti). Onko tämäkin ominaisuus? Vai voisiko se johtua esim. TV:stä?
Moderator
_
6. tammikuuta 2004 @ 11:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vie kännykkäsi softapäivitykseen sinne mistä ostitkin sen. Tuo dvd-soittimen läpitulo johtu mulla ainakin piuhasta, kun oli scartissa niin paisto läpi kaikille kanaville, kun laitto s-videoon ei ollut ongelmaa enää.
hsk
Newbie
_
6. tammikuuta 2004 @ 11:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkennetaan hieman. Eli malli on Panasonic DVD-S35 (kyseessä siis EI ole kännykkä, sitäpaitsi S35 on Siemensin malli)
_666_
Junior Member
_
9. tammikuuta 2004 @ 09:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
muakin ketuttaa toi tekstitykset!! ei voi lukee ees fi!!onks ollu jotai muita ongelmia?? mulla ainakin noitten halpojen levyjen kanssa!!joko ei lue ollenkaa tai sit ääni on tosi huono!!lisäksi lukumekanismi vois olla pikkasen nopeempi!!mitä formaatteja olet kokeillu??
Moderator
_
9. tammikuuta 2004 @ 09:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jooh, mä ymmärsin väärin sori :)

mut toi loppu vastaus kyl liitty itse soittimeen.
hsk
Newbie
_
10. tammikuuta 2004 @ 10:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
_666_: Sain ongelman ratkaistua siten, että syötin tekstityskoodin (löytyy ohjekirjasta) sinne setup valikkoon, joten suomen kieliset tekstit tulee automaattisesti kun alkaa katsomaan elokuvaa. Olen ollut erittäin tyytyväinen soittimeen ja kaikki on toistanut mitä olen kokeillut esim. VCD, SVCD, MP3 ja jpeg. Lataus on ihan riittävän nopea itselleni.
Mainos
_
__
 
_
_666_
Junior Member
_
12. tammikuuta 2004 @ 07:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on toiminu svcd,vcd,dvd-rw,xsvcd,jpeg ja tietysti mp3. Tosin mp3 levyissä olen huomannu sen että soitin on aika tarkka siitä miten sen on polttanu!! oletko tommoista huomannu vai onkos vaan mun soitin paskana?!....
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > panasonic s35 ongelmia
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy