User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.1.2025 / 21:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi pelikone n.1000 e
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi Pelikone n.1000 e
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
LeetOnki
Newbie
_
3. huhtikuuta 2008 @ 22:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Morjens!
Haluisin kasata uuden tietokoneen n. 1000e budjetilla. Tietokoneella kevyttä pelailua, ja muuta yleiskäyttöä. Näppäimistö tai hiirtä taikka kaiuttimia en tarvitse koska itselläni on jo kyseiset.
Itse olen kasannut tämmöisen kokoonpanon, sopivatko nämä osat yhten? Tiedän että siinä on puutteita joten korjatkaa näitä puutteita, mielummin kuin haukkuisitte minua newbieksi :D Eli:Tästä
Juhkuli
Junior Member
_
4. huhtikuuta 2008 @ 11:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuossa linkissä näkyy vain muistit.
Senior Member
_
4. huhtikuuta 2008 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Korin saat näkyviin muillekkin painamalla "linkki tähän koriin"-painiketta hintaseurannasta. Kuuluuko muuten pakettiisi käyttöjärjestelmä, kun et sitä maininnut?

LeetOnki
Newbie
_
5. huhtikuuta 2008 @ 14:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo sori siis tässä korjattu
Linkki
Joo siis Windows Xp vanhasta koneesta.
Niin ja vielä jos joku kertoisi että kuinka vaikeata on koota nämä? Olen ensimmäistä kertaa kokoamassa konetta.
Mainos
_
__

_
isopotsi
Newbie

14 tuotearviota
_
5. huhtikuuta 2008 @ 18:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä toi Antec Sonata ||| ja se on palvellut hyvin ja on tyylikäs. Tota Samsungin Syncmasteria on kehuttu paljon, joten se on varmaan hyvä ostos. Myös 2 gb on mulla keskusmuistia ja hyvin pelittää pelit ilman ongelmia. Muistien laaduista ja merkeistä en kuitenkaan tiedä.

Niin ja tosta kokoamisesta. Itse en ole uskaltautunut kokoamaan konetta (teki Jimmsiltä 50e lisää), mutta kaveri kokosi ja sanoi, että on helppoa että et voi laittaa osia väärin. ja ne osat pitää laittaa varovaisella kädellä.

Intel Core 2 Duo E6750 @ 2.66GHz, 2gb ram, Nvidia GeForce 8800 GTS, MX518, G15

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. huhtikuuta 2008 @ 18:56

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi pelikone n.1000 e

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy