User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 8.1.2025 / 08:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > samsung dtb-p850z heikko signaali
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Samsung DTB-P850Z heikko signaali
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
atte68
Member
_
4. huhtikuuta 2008 @ 19:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla tällainen boxi http://fin.afterdawn.com/laitteet/laitte...msung_dtb-p850z En saanut kuvaa millään hyväksi hankkimaani Philips Ambilight televisioon.Tv:n omalla boxilla kuva oli loistava. Lähetin tv:n takaisin ja otin tilalle tämän SAMSUNG LE32R86BD Kuvanlaatu on boxin kautta siinä todella hyvä, mutta joskus pätkäsee ja ilmoittaa että heikko signaali Ylen kanavilla, kuva tosin tulee takaisin nopeasti.Kaupallisilla kanavilla en ole pätkimistä huomannut, tosin tv ei ole ollut minulla kuin viikon verran, mutta olen sitä paljon seurannut Kun minulla oli vanha tv ja boxi niin ei koskaan pätkässyt huonon signaalin takia.Asun kerrostalossa, liitin väliin antennivahvistimen, jos sillä nyt mitään merkitystä on. Pitäisi vahvistaa 15-25db. Signaali informatio näyttää 100% / 78-81% silti kuva pätkii välillä ainakin Ylen kanavilla.RF-ulostulosta minulla menee antenninjohto tietokoneen digiboxiin ja siinä kuva ei mielestäni pätki.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. huhtikuuta 2008 @ 19:43

afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > samsung dtb-p850z heikko signaali

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy