User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 23:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > edonkeyn oma haku
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
edonkeyn oma haku
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Osis
Inactive
_
22. elokuuta 2002 @ 12:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Missä on joku edonkeyn oma haku millä löytyy tälläinen link fixer ohjelma???dllink ed2k://|file|edonkey2000.V61.Fix.Noja.exe|156916|90b6a63fd1a7b8e9ed5ef35054a73fb8|
ZargoX
Suspended due to non-functional email address
_
22. elokuuta 2002 @ 17:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
maalaa koko toi rimpsu, ja kopioi se edonkey "konsoliin" (siihen missä näkyy ne connecting to...-tekstit käyttämällä näppäinyhdistelmää ctrl+v ja sitten painat enteriä. Ja edonkeyn oma haku löytyy sieltä search-välilehdeltä, jos et ole vielä huomannut :)
Osis
Inactive
_
23. elokuuta 2002 @ 19:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ptääkö sen olla ekana yhdistäny johonkin serveriin ennen kuin kopion tuon pitkän teksin siihen consoliin!Toivottavasti joku jaksaa viellä auttaa minua meinaan haluab päästä imutttelemaan kaikkea nättiä!!!
ZargoX
Suspended due to non-functional email address
_
24. elokuuta 2002 @ 07:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tarvitse olla, kyllä edonkey alkaa sitä kopioimaan, mutta ei varmaan löydä yhtään lähdettä, eli siinä tiedoston kohdalla lukee vaan että "looking"
Osis
Inactive
_
24. elokuuta 2002 @ 14:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei se rupea sitä kopioimaan siihen tulee lukemaan että unrecognized command type ? for help!!=(=(Mitä mä teen!!!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. elokuuta 2002 @ 14:05

Osis
Inactive
_
25. elokuuta 2002 @ 07:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Auttakaa nyt joku!Miten mä saan sen ohjelman imutettuuksi???????????
Osis
Inactive
_
25. elokuuta 2002 @ 08:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
PRKL!!!!!!!!!HERMOT MENEE
D.Vader
Junior Member

1 tuotearvio
_
25. elokuuta 2002 @ 08:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No pistä nyt vaikka aasin omaan hakuun noja ja sitte klikkaat sitä ku toi em. file tulee sinne listalle. Ei pitäis olla kovin vaikee homma..
Osis
Inactive
_
25. elokuuta 2002 @ 09:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo olen pistänyt ja imuttanutkin edonkey2000.v61.fix.noja.shareractor.exe nimisen tiedoston mutta ei sitikään lähde imuttamaan vaan melkein aina kun yritän imuttaa jotain sharereactorista tulee teksti että this is not valid edonkey file!mib kakkosen pystyin imuttamaan mutta esimerkiksi kun yritin imuttaa the musketeer nimistä elokuvaa niin sain tuon paska tekstin taas!!Eikö sitä vikaa saa mitenkään korjattuuksi!!
Osis
Inactive
_
25. elokuuta 2002 @ 12:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Auttakaa mä haluan saada tän toimimaan!!
Member
_
26. elokuuta 2002 @ 07:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei. Tästä lähtien kun haluat ladata jotain, niin teeppäs näin.
1. Kopioi linkki jonka kohteen haluat ladata, eli "Copy Shortcut" tai "Kopioi Pikakuvake".
2. eDonkey konsoliin (ruutu alhaalla oikealla jossa tekstiä kulkee) kirjoita ensin dllink ja perään pasteat eli liität linkin (Ctrl+V) ja perään Enter
dllink ed2k://|file|esimerkki.rar|752913140|0b55fg772d5e6c0c00cebcc54f430638|/
Osis
Inactive
_
26. elokuuta 2002 @ 07:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No noinhan minä olen yrittänyt sitä laittaa! consoliin tulee aina lukemaan että unrecognized command. type ? for help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
_
26. elokuuta 2002 @ 09:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Venyttele se ruutu sen kokoiseksi ettei se linkki katkea kahdelle riville...
Muuten on jo kaikki neuvot annettu ja jos nyt ei toimi, niin sulla on *)vika 40

*Eli vika on 40cm päässä ruudusta
Mainos
_
__

_
Jaanz
Senior Member
_
26. elokuuta 2002 @ 11:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolla oli jo juttua ks. aiheesta mielestäni.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/6429
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > edonkeyn oma haku

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy