User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 18:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 nettipelaaminen langattomassa verkossa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PS3 nettipelaaminen langattomassa verkossa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tysoni
Newbie
_
5. huhtikuuta 2008 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Morjesta. Olen tässä ollut ostamassa ps3 jo jonkun aikaa,odotellut hintojen putoomista mutta eipä ne tuosta n.400e taida enää kovin äkkiä pudota. Mutta itse asiaan kuinka moni pelaa netissä niin et ps3 on langattomasti verkossa,toimiiko ihan yhtä hyvin kuin piuhalla vai tuleeko viivettä(ping) lisää? Tuntus muutenkin et nuo langattomat on vähä herkempiä katkeilee sun muihin häiriöihin.Kertokaas kokemuksia. Tank juu =)
lystis
Suspended due to non-functional email address
_
5. huhtikuuta 2008 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuosta langallisesta en osaa sanoa kun en ole päässyt kokeilemaan, mutta langattomasti toimii ainakin ihan moitteetta ja on sentään 2 langatonta verkkoa välissä ennen modeemia.
Siis naapurissa on modeemi, matkaa noin 100 metriä sieltä tulee langattomasti mulle verkkosiltaan ja sitten on vielä langaton reititin josta lentää pleikkaan ja läppäriin.
Samaa modemia käyttää myös toinen naapuri jolla samanllainen systeemi ja sama etäisyys ja tietty se naapuri jolla modeemi käyttää myös verkkoa sekä langalla että langattomasti, yhteensä on 6 tietokonetta ja yksi pleikka samassa verkossa eikä suuria ongelmia ole havaittu.
unknown90
Suspended due to non-functional email address
_
5. huhtikuuta 2008 @ 22:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä on tommonen langaton siinä ja ihan hyvin toimii. Oon esim gh3 pelannu netissä eikä ole mitään viiveitä ainakaan tähän asti ollu. Netin nopeus tosin itelläni on 10mb/1mb että en tiedä millasta on hitaammalla.
Mainos
_
__

_
Tysoni
Newbie
_
6. huhtikuuta 2008 @ 09:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok. 8/1 linja mulla on että luulisin et se tulee myös toimimaan ja jos ei ainahan sen saa pienellä vaivalla tosin piuhankin päähän....=)
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 nettipelaaminen langattomassa verkossa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy