User Käyttäjä Salasana  

tiistai 2.9.2025 / 22:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > acer aspire m1100 ja emolevy ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Acer Aspire M1100 ja emolevy ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Lissutin
Suspended due to non-functional email address
_
5. huhtikuuta 2008 @ 18:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuollainen paketti on käytössä. Integroitu näytönohjain tuntuisi olevan, ja sillähän ei tunnu tekevän mitään.

Everest näytti emosta nämä tiedot:

Acer F690GVM

Mutta en löydä mistään tuon emolevyn manuaalia. Meneekö tuollaiseen apg vai pci-e näytönohjain?

Ei pyöri edes COD2 kuin nykimällä. :)

Löytäiskikö joku näppärä tuosta emolevystä tietoja. Minä en löytänyt.
Senior Member
_
6. huhtikuuta 2008 @ 22:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minäpä löysin. Google ja hakusana Acer F690GVM Heti ensimmäinen hakutulos.

--afterwin-- ihmettelee afterdawnin hiekkalaatikko meininkiä -- tämä on meidän oma hiekkalaatikko jossa on vain ja ainoastaan yksi oikea mielipide ja jonne ei muita mielipiteitä ja näkemyksiä mahdu --
Lissutin
Suspended due to non-functional email address
_
6. huhtikuuta 2008 @ 22:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No heh. Kiitosta vaan. Ihme juttu etten googlella löytänyt. :)
Saman sivuston löysin aiemmin, mutta en tuota, kun hain paketin nimellä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. huhtikuuta 2008 @ 22:54

Senior Member
_
6. huhtikuuta 2008 @ 22:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuota samaa ihmettelen useinkin ;) usein jo se että olen paikalla saa asiat toimimaan.

--afterwin-- ihmettelee afterdawnin hiekkalaatikko meininkiä -- tämä on meidän oma hiekkalaatikko jossa on vain ja ainoastaan yksi oikea mielipide ja jonne ei muita mielipiteitä ja näkemyksiä mahdu --
Makmoy
Newbie
_
12. toukokuuta 2008 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Acer Aspire M5100-KE77
AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.00 GHz
DVD RW Dual, Double Layer.
NVIDIA GeForce 8600GT up to 1020MB
2gb DDR muisti

Tuossa minun koneeni tietoja. Everest näytti minunkin emolevystäni saman tiedon kuin ketjun aloittajalla. Mulla on semmonen ongelma, että pitäisi ajurit löytää jostain, kun asensin Windows XP:n. Koneen mukana ei tullut mitään ajureita tai mitään. Mistä voisin löytää emolevyn ajurit koneelleni?

Acer Aspire M5100-KE77
2gb DDR
AfterDawn Addict
_
12. toukokuuta 2008 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolta kun etsit mallin mukaan.

http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html
Makmoy
Newbie
_
12. toukokuuta 2008 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on tuo Acer Aspire M5100, niin tuoltako http://support.acer-euro.com/drivers/des...100.html#driver
pitää sitten ottaa kaikki jutut tuosta ylimmäisestä (kun mulla on Windows XP SP2)? Paitsi varmaan ATI? Koska mulla on toi Nvidian näytönohjain...

Ärsyttää olla niin tietämätön näissä asioissa...

Acer Aspire M5100-KE77
2gb DDR

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. toukokuuta 2008 @ 17:56

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
12. toukokuuta 2008 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Makmoy:
Mulla on tuo Acer Aspire M5100, niin tuoltako http://support.acer-euro.com/drivers/des...100.html#driver
pitää sitten ottaa kaikki jutut tuosta ylimmäisestä (kun mulla on Windows XP SP2)? Paitsi varmaan ATI? Koska mulla on toi Nvidian näytönohjain...

Ärsyttää olla niin tietämätön näissä asioissa...
Joo, muut voit ottaa paitsi atin.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > acer aspire m1100 ja emolevy ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy