usean .avin:n poltto PS2:lle sopivaksi
|
|
Pilatus
Junior Member
|
6. huhtikuuta 2008 @ 21:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei!
Ongelmani koskee juurikin näin että minulla on useita parin minuutin mittaisia .avi videoita,ja ne pitäisi saada poltettua niin että normaali PS 2 niitä ymmärtäisi,eli,kuis pitäisi toimia?
Poltto-ohjelmana on Nero 5,5
kiitos! :)
|
Pilatus
Junior Member
|
6. huhtikuuta 2008 @ 22:18 |
Linkki tähän viestiin
|
anteeksi hätäinen postaus,homma löytyi "oppaat" osiossa...:)
|
Pilatus
Junior Member
|
7. huhtikuuta 2008 @ 07:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pilatus: anteeksi hätäinen postaus,homma löytyi "oppaat" osiossa...:)
Tai sit ei...yritin polttaa "nero dvd...joku" poltto-ohjelmalla,niin että ohjelma itsessään muuttaa avit sopivaksi,mutta ei toimi...
Ehdotuksia?
|
Senior Member
|
7. huhtikuuta 2008 @ 14:29 |
Linkki tähän viestiin
|
:.Phantomenium.:
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
7. huhtikuuta 2008 @ 15:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä se pitäisi onnistua ihan nerollakin. Aikaa vaan menee tavattoman kauan. Nuo Feronin linkittämät oppaat on hyviä tuohon.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. huhtikuuta 2008 @ 15:51
|
Pilatus
Junior Member
|
7. huhtikuuta 2008 @ 19:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo ei...
Eli minulla oli VSO DivxToDVD ohjelma jolla muunnin avit dvd:ksi,ja disc copier ohjelmana copytodvd,ja poltto-ohjelmana Nero Recode CE.
DVD levynä +r,polttonopeus 6*
Mutta:kuva vilkkuu kauheasti,ei saa mitään selvää,ja sitten kun tarkoitus olisi niin että ne avit näkyisi "valikkona" ensiksi,josta voisi sitten valita tietyn pätkän,mitä katsoa,nyt tämä rupesi toistamaan suoraan ensimmäistä...
Ehdotuksia?
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
7. huhtikuuta 2008 @ 21:12 |
Linkki tähän viestiin
|
ConvertXtoDvd
Miten olis tuo. Itse käytin joskus sitä. Siihen voi valita useamman avin peräkkäin. Muistaakseni siinä pystyi valitsemaan valikkoesityksen.
|