User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.1.2025 / 21:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > 800-900? tietokone ilman näyttöä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
800-900? tietokone ilman näyttöä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
late2
Newbie
_
7. huhtikuuta 2008 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ihan ensiksi onko nettikaupoilla jotain kasauspalvelua kun ite en o koskaan tehny.
n.800-900? pitäs siis saada se keskusyksikkö ja vista.
näyttö,näppäimistö,hiiri ja modeemi erikseen

kone olis lähinnä pokerin pelaamiseen ja netistä otettujen tv-sarjojen katseluun. tavoitteena siis olis kone jolla kaikki toimis sillai nopeesti ja sujuvasti eikä kiintolevy tila heti loppuis.

näytöks oon suunnitellu SAMSUNG SyncMaster 2693HM tai 2493HM.
vai olisko tähän parempia(mut ei kalliimpia!)? resoluution täytyis olla väh.1600x1200
ja toimisko näyttö sillai kakkos televisiona jos tykki räjähtää ni laittais tietokoneen dvi ja digiboxin hdmi(toki perus oletuksena vois olla tietokone hdmi:llä josse kerta parempi on)?

ja näppämistöksi oon ajatellu Logitech diNovo Media Desktop Laser
vai olisko jotain järkevämpää? numeronäppäimet erikseen

ja sit joku modeemi vielä. mikä olis semmonen perushyvä?
__antti
Junior Member

3 tuotearviota
_
9. huhtikuuta 2008 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite oon kattonu kasauspalveluja Mikromafiasta ja Multitronicista Ja oon ostamassa mikromafiasta konetta.

Edit: korjasin multitronic-linkin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. huhtikuuta 2008 @ 19:36

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > 800-900? tietokone ilman näyttöä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy