Xbox 360 Pelikonsoli HDMI-liitännällä
|
|
mokomakin
Newbie
|
9. huhtikuuta 2008 @ 10:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen vanhan modatun boksin omistaja ja nyt ajattelin siirtyä 360 -maailmaan. Mutta olen jo ihan sekaisin näiden mallien kanssa...
Olen päätynyt PRO-malliin. Eli pelaamista, mediakäyttöö ja jonkin verran LIVEä. (Elite ja Arcade ei kiinnosta)
- Eli onko kaikissa bokseissa missä on HDMI, niin Falconin emo?
- Onko premium ja pro sama asia?
Tämän boksin ajattelin ostaa, onko kannattava, eli mitä tossa tulee huomioida. Onko jotain "sudenkuoppia"?
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/sto...ategoryId=22156
Tässä tämä lyhykäisyydessään. Kiitän jo valmiiksi kaikkia vastaajia!
Ja vielä yksi kysymys: Toimiiko ko boksissa jos ostan esim eBay:stä pelin. speksit: PAL (AU, NZ, UK standard)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. huhtikuuta 2008 @ 12:25
|
unknown7
Member
3 tuotearviota
|
9. huhtikuuta 2008 @ 13:41 |
Linkki tähän viestiin
|
itsekin ajattelin ostaa saman laitteen(sopiva hinta), koska siinäon hdmi ja yhden keskustelun mukaan täällä afterdawnissa joku sanoi että hdmi on vain uusissa falcon malleissa eli tuo ko. laite on oltava falcon. (korjatkaa jos olen väärässä)
nuista pro ja premium malleista en osaa sanoa itsekkään mitään, mutta mulle tuo on samantekevää kunhan boxi on falcon, hdmi- liittimellä ja hinta kohdallaan.
|
maihel
Suspended due to non-functional email address
|
13. huhtikuuta 2008 @ 22:06 |
Linkki tähän viestiin
|
mitä etuja tuossa "falcon" mallissa on?
|
MaMaDoG
Member
6 tuotearviota
|
13. huhtikuuta 2008 @ 22:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Nykyään kaikissa uusissa Xbox360 konsoleissa on HDMI-liitäntä, myös arcade mallissa. Minun tietääkseni nuo "Premium" ja "Pro" mallit ovat aivan samoja. Ps.Tästä kympillä halvempi boxi. ;)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. huhtikuuta 2008 @ 22:42
|
Member
9 tuotearviota
|
14. huhtikuuta 2008 @ 22:56 |
Linkki tähän viestiin
|

Xbox 360 Pro (fw: iXtreme BenQ 1.4.1) || Xbox (v: 1.4, hdd: 80GB Seagate, db: XBMC) || Nintendo 8-bit & Super Nintendo
PC: mb: ASUS P5K, cpu: Intel Core 2 Duo E4600 @ 2.4GHz, gpu: nVidia GeForce 8600 GT, ram: 2GB, hdd: 250GB + 500GB WD Elements (USB 2.0)
|
Advancer
Junior Member
4 tuotearviota
|
16. huhtikuuta 2008 @ 19:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MaMaDoG: Nykyään kaikissa uusissa Xbox360 konsoleissa on HDMI-liitäntä, myös arcade mallissa. Minun tietääkseni nuo "Premium" ja "Pro" mallit ovat aivan samoja. Ps.Tästä kympillä halvempi boxi. ;)
Oikeastaan "Premium" on tuo malli jossa HDMI-liitäntää ei ole ja uudemmassa "PRO" versiossa taas on.
|
Mainos
|
  |
|
Member
9 tuotearviota
|
16. huhtikuuta 2008 @ 19:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Xbox 360 Premium HDMI, Xbox 360 Pro HDMI, pelkkä Xbox 360 Pro tai pelkkä Premium. HDMI voi lukea joko itse tuotteen nimessä tai tuotekuvauksessa. Pro ja Premiumilla ei ole väliä, ne on kutsumanimiä.

Xbox 360 Pro (fw: iXtreme BenQ 1.4.1) || Xbox (v: 1.4, hdd: 80GB Seagate, db: XBMC) || Nintendo 8-bit & Super Nintendo
PC: mb: ASUS P5K, cpu: Intel Core 2 Duo E4600 @ 2.4GHz, gpu: nVidia GeForce 8600 GT, ram: 2GB, hdd: 250GB + 500GB WD Elements (USB 2.0)
|