User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 12:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > vobin poltto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vobin poltto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
GAGATUM
Suspended due to non-functional email address
_
10. huhtikuuta 2008 @ 19:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla on musa dvd vts tiedostoina yhdessä kansiossa
Vts tiedostoja on 4 + ifot ja bupit
Miten saisin toun poltettua dvdr levylle niin että voisin sen
dvd soittimesta katsoa. Pitäisi vielä saada jaksoja tuolle levylle aina kun biisi vaihtuu (onko edes mahdollista). voisiko siitä tehdä esim image tiedoston.
merikotka
Member
_
15. huhtikuuta 2008 @ 16:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
öö, jos nyt oikein ymmärsin, niin esim. nerolla voi polttaa painamalla "polta videotiedostot levylle" kohdalla polttaa ne levylle.
skyrben
_
16. huhtikuuta 2008 @ 11:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti GAGATUM:
dvd soittimesta katsoa. Pitäisi vielä saada jaksoja tuolle levylle aina kun biisi vaihtuu (onko edes mahdollista). voisiko siitä tehdä esim image tiedoston.
Polttohan onnistuu ihan jokaisella dvd.n polttosoftalla,
Chaptereiden teko jo vaatii sitten enemmän säätöä,mutta on onnistuu kyllä.
Image tiedostonhan siitä voi tehdä mutten ymmärrä miksi ?
skyrben
_
16. huhtikuuta 2008 @ 11:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti GAGATUM:
Polttohan onnistuu ihan jokaisella dvd.n polttosoftalla,
Chaptereiden teko jo vaatii sitten enemmän säätöä,mutta on onnistuu kyllä.
Image tiedostonhan siitä voi tehdä mutten ymmärrä miksi ?
GAGATUM
_
16. huhtikuuta 2008 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelmana mulla on se kun mun versio tosta nerosta on joku kokeilu versio, niin en ole sillä noita vobeja oikeen onnistunut polttelemaan.
Siksi olen miettinyt sen muuttamista isoksi, kun niitten polttaminen on hyvin onnistunut
Mainos
_
__

_
skyrben
_
16. huhtikuuta 2008 @ 19:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sillä nyt ei pitäisi olla merkitystä onks se kokeilu vai full versio,kyllä neron pitäisi ne ihan kunnolla polttaa kun sille osoittaa video_ts kansion...
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > vobin poltto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy