User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 17:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > mikä näyttö olisi hyvä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mikä näyttö olisi hyvä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
konjine
Junior Member
_
12. huhtikuuta 2008 @ 14:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelailen fps pelejä ja tällä hetkellä minulla on joku putki näyttö 24 tuumanen aika iso :P käyn laineilla ja tämä painaa helvetisti ajattelin litteetä noin 17-20 tuumasta näyttöä heitelkääs ehdotuksia

oskari
JPQ
Member
_
12. huhtikuuta 2008 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole kauheasti kokemusta (no kahta olen enempi katsellut) mutta Benq G700 on itsellä (just ostettu) ja taustavalo ei ole täysin tasainen mutta älyttömästi parempi silti kuin eräässä 15tuumaisessa Samsung tv et monitori yhdistelmässä. Muutenkin selvästi parempi. ja luulin että tämä resoluutio on liikaa silmilleni tässä koossa mutta kappas vain ei ollutkaan. Eihän tämä halvin 17tuumainen ole mutta itse yritän aina ostaa mahdollisimman hyvää.

Kolme erilaista tietokonetta (Classic Amiga,Pegasos 2 MorphOSilla ja Mac Mini. ps. ei enään siis Windows PCeetä eikä tule jos vaan minusta kiinni.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > mikä näyttö olisi hyvä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy