User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 12:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > data-dvd:llä olevat tiedostot ei näy uuden tietokoneen dvd-asemalla
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Data-dvd:llä olevat tiedostot ei näy uuden tietokoneen DVD-asemalla
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
valovirta
Newbie
_
13. huhtikuuta 2008 @ 12:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tallentelin entisestä tietokoneestani minulle tarpeellisia tiedostoja DVD-R levylle,kopsatakseni ne sitten levyiltä uuteen koneeseen. Poltto sujui ongelmitta, mutta kun piti kopioida tiedostot uuteen koneeseen, niin kas kummaa, uuden koneen dvd-asemaan laitettu datadvd-levy näkyy ns.tyhjänä!! Joitakin levyjä olen joskus tallentanut ns. multisessiona, siinäkö vika? Eihän mulle tullut pieneen mieleenikään, että tiedostoja ei voikaan lukea. Onko levyille tallennetut tiedostot ns.mennyttä kamaa?
Mitä tein väärin?

Kuulin eräältä atk-tuntijalta, että joku ihmeen cd-in on ollut päällä ja siks tiedsostot ei näy uudessa koneessa, miksei?

Toinen ihmetyksen aihe: Otin eräästä ohjelmasta ns. käyttökopsun ja nyt kun sitä olisi tarvittu, niin eipä asennus onnistukaan, miksei??

Koneeni on ASUSS-2FFED226F ja käyttiksenä XP home edition
DVD-asema: SONY DVD RW DRU-190S
Polttosofta Nero
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > data-dvd:llä olevat tiedostot ei näy uuden tietokoneen dvd-asemalla

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy