User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 8.1.2025 / 08:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > tallenteet katoilevat
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tallenteet katoilevat
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Zanzibar
Junior Member
_
13. huhtikuuta 2008 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Harmittava vika tallentavassa Handan DVB-T 6000:ssa. Tallenteet katoavat mystisesti, varskin jos poistan jonkun ohjelman nin kone jumii ja kun käynnistän uudelleen niin viimeksi nauhoitetut ovat kadonneet. Joskus ne ilmaantuu takaisin. Nyt menetin tärken nauhoitteen ja olen koittanut käynnistellä mut hävinneet eivät palaudu.

Millä konstilla voisin palauttaa tallenteet?

AMD Athlon 64 3400+
http://www.asrock.com/product/K8NF4G-SATA2.htm
PCI-E GeForce 7300GT 256Mb
ari42
Newbie
_
13. huhtikuuta 2008 @ 19:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla oli aikoinaan myöskin moinen diggari.Siin kävi myös samanlailla että tallenteet välillä katosi.Mutta mikä lie sillä ne joskus palautui takasin itsestään????
Sekä silloin vahinkossa katsoin kerran kiinolevyn tietoja menu-valikossa.Se väitti että minulla olla 160gigan kiintolevystä käytetty vähän yli puolet vaikka minulla oli pari ohjelmaa jäljellä siellä.Eikä ne vieneet lähes sataa gigaa kiintolevyä :)
Kumma kapistus.Sitte vaihdoin siihen isomman levyn,250gigasen.Niin sillä tapahtui usein moista.En lopulta sitten enää mitään ohjelmaa säilyttänyt kiintolevyllä.Heti pyrin katsoo tallennetut ja poistin ne.Sekä pari kertaa kuussa alustin kiintolevyn.
Kerrotakkoon et se minun boksi oli ihan niit ensimmäisiä tuon mallisia et oisko siin vika olluna??.Ohjelmapäivitykset tein kyllä aina kun uusia ilmestyi,mut kuiteskin.
Nykyään olla sitten siitä seuraava handan boksi.9800-malli,siinä ei viel ole mitään ihmettä ilmestynyt.Mutta ns hitaan miehen bokseja ovat,et ei oikein sovi kanavien pikakatseluun.Ain kun vaihtaa kanavaa,pitää odotella et kuva jä ääni tulla.Sitten vasta seuraavaa vaihtamaan.
Zanzibar
Junior Member
_
13. huhtikuuta 2008 @ 23:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kadonneet tallenteet ilmaantuvat joskus takaisin. Yleensä tallenteet katoavat kun poistan jonkun ohjelman. Koko laite jumii ja on pakko käynnistää uudelleen ja sen jälkeen viimeisimmät tallenteet katoavat.
Kanavien vaihtamisen kanssa pitää toimia kuin hidastetussa filmissä muuten jumii koko paska.

AMD Athlon 64 3400+
http://www.asrock.com/product/K8NF4G-SATA2.htm
PCI-E GeForce 7300GT 256Mb
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > tallenteet katoilevat

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy