User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 06:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > hd dvd -keskustelu > nerolla polttaminen ei onnistu!
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nerolla polttaminen ei onnistu!
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Member

2 tuotearviota
_
13. huhtikuuta 2008 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moikka!

Olen hommannut Nero7:n lisensseineen,mutta jokin on pielessä kun esim. yritän polttaa se pukkaa levyn ulos jatkuvasti.Saan kyllä ladattua tiedostot,joita yritän polttaa.Mutta heti kun painan polta linkkiä,se pukkaa levyn ulos.Olen käyttänyt tai kokeillut sekä cd että rw-levyjä.Haluaisin polttaa isommalle rw-levylle.Koko luokkaa4.7KB!Koska esim. ainesta on iso määrä!Asemani on kyllä polttava!Kannessa näkyy olevan 2x!Olen kokeillut useamman eri valmistajan levyjä.Sama tulos!Pitääkö asetuksista jotain säätää.Olen vasta hommannut tämän neron!Päivitin sen äsken samalla kertaa melkein kun latasin.Ei auttanut!

Missä vika?
merikotka
Member
_
15. huhtikuuta 2008 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, käy asetukset läpi ja herjaako se jotain kun se antaa levyn ulos? esim. että ei ole tarpeeksi tilaa poltolle. Tarkoitit varmaan 4,7GB etkä 4,7kb.
Member

2 tuotearviota
_
15. huhtikuuta 2008 @ 19:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuri näin! GB!!!
Moderator

1 tuotearvio
_
15. huhtikuuta 2008 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan varmistuksena, mitä aseman paneelissa tarkkaanottaen lukee ja Käyttöjärjestelmä oli mikä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. huhtikuuta 2008 @ 19:40

Member

2 tuotearviota
_
16. huhtikuuta 2008 @ 00:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katsoin juuri Burning ROM osiosta,kun työnsin levyni asemaan,niin tuli näin tällaisen sanoman:Käytössä oleva olemassa oleva tila UPC/EAN koodi "Ei levyä asemassa" Polttava asema: " D:LITE-ON DWDRW SHM-165P6S
Käyttöjärjestelmä:WinXP2.En tiedä.Ohjelma on kyllä hieno,kunhan sen saisi toimimaan!Olen epäillyt,jotta asetuksiin pitää jotain muuttaa tai muokata!
Mainos
_
__
 
_
Moderator

1 tuotearvio
_
16. huhtikuuta 2008 @ 04:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile uusia firmware pitäen mielessä ettei kone missään nimessä saa kaatua tai sammua kesken päivityksen:

http://www.liteonit.com/global/index.php...=1&limitstart=2
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > hd dvd -keskustelu > nerolla polttaminen ei onnistu!
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy