User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 5.3.2025 / 03:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > netti ei enään toimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Netti ei enään toimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Fibito
Suspended due to non-functional email address
_
13. huhtikuuta 2008 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi!

Eräänä päivänä mun laajakaista netti lakkas yht äkkii toimimasta, mutta muissa koneissa toimii. Koitin tehdä järjestelmän palautuksen, mutta se ei jostain syystä onnistunut. Sen jälkeen minä päätin buutata koneen ja ongelma ei selvinnyt sitäkään kautta. Yritin myös vaihtaa rj45, mutta ei auttanut tämäkään. Ennen buuttausta minulle valitettiin " vajaa verkko blaa blaa blaa", mutta nyt se ei herjaa mitään. ja kun koitin tehdä sen korjaus jutun sieltä verkkoasetuksista niin se sano et se epäonnistui ip uudistamisessa. tein myös sen ipconfig komennon niin sieltä se ei löytänyt palvelun tarjoajaa ja se ei näytä edes mun ip-osoitetta. Olisikohan verkkokortti rikki? se on integroitu emolevyyn.

Olen todella epätoivoinen ja toivoisin että joku voisi auttaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. huhtikuuta 2008 @ 12:35

Maki88
Member

5 tuotearviota
_
13. huhtikuuta 2008 @ 20:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko koittanu pingata esim localhostiin? Tuleeko jotain virhekoodeja?
Fibito
Suspended due to non-functional email address
_
13. huhtikuuta 2008 @ 21:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo just koitin. ei tule mitään virhekoodia. siihen tulee vaan jotain et paketti vastaan otettu ja hävikki o%. en hirveesti kyl tajuu noist
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > netti ei enään toimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy