User Käyttäjä Salasana  
   
perjantai 27.9.2024 / 23:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > dvd-ram?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Dvd-RAM?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
apsi1
Suspended due to non-functional email address
_
9. tammikuuta 2004 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisiko joku kerota minulle mikä on Dvd-RAM? Haluaisin vain tietää, koska dvd soittimeni lukee tuollaisia.
_666_
Junior Member
_
15. tammikuuta 2004 @ 06:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dvd-ram on melkein kuin dvd-rw:t!!eli uudelleen kirjoitettava dvd-levy!! Kallis ja harvinainen, mutta kaikista paras nykyisistä dvd formaateista!! dvd-ram:in yleistyminen on epävarmaa!!
Senior Member

1 tuotearvio
_
15. tammikuuta 2004 @ 07:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
...kaikista paras nykyisistä dvd formaateista.
Se nyt vähän riippuu miten tuo "paras" määritellään. Teknisesti tarkasteltuna dvd-ram sisältää kyllä ominaisuuksia joita ei muissa dvd-formaateissa ole.
Toisaalta jos mietitään tukea ja yhteensopivuutta, niin dvd-ram ei todellakaan ole se paras formaatti.



PJKuona
mediatekniikan insinööri
http://koti.mbnet.fi/pjkuona/
_666_
Junior Member
_
20. tammikuuta 2004 @ 06:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin!!mähän sanoin että ei ole yhteensopiva joten se ei tule koskaan lyömään itteensä läpi, sekä hintakin on niin korkea!!
Tinamies
Member
_
20. tammikuuta 2004 @ 07:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DVD-RAM on siitä vähän huono formaatti - etenkin jos sitä kysyy DVD-sottimet -paltstalla, että se on fyysisesti täysin erilainen kuin muut formaatit. Se nimittäin on pikemminkin MiniDiscin tyyppinen 'kasetti', jota ei pysty lukemaan mitkään muut kuin DVD-RAM -asemat.
Adder_78
Suspended due to non-functional email address
_
20. tammikuuta 2004 @ 08:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
DVD-RAM on siitä vähän huono formaatti - etenkin jos sitä kysyy DVD-sottimet -paltstalla, että se on fyysisesti täysin erilainen kuin muut formaatit. Se nimittäin on pikemminkin MiniDiscin tyyppinen 'kasetti', jota ei pysty lukemaan mitkään muut kuin DVD-RAM -asemat.
Sen voi myös repiä sieltä kotelosta pois...
_666_
Junior Member
_
21. tammikuuta 2004 @ 06:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mun soitin kyllä tukee dvd-ram:it...eikä siihen mikään minidisc tyyppinen kasetti käy!!?? Kyllä niitä on cd:nä!! tai olin ainakin jossain näkevinään!!
Tinamies
Member
_
21. tammikuuta 2004 @ 07:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Sen voi myös repiä sieltä kotelosta pois...
Jassoo.. Itse levykin on kai fyysisesti erilainen, kuin muut DVD-formaatit. Sitä ei siis käsittääkseni pysty lukemaan normaaleilla DVD-soittimilla.
_666_
Junior Member
_
21. tammikuuta 2004 @ 11:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mene googlen sivuille ja laita hakusanaks dvd-ram!! sieltä löytyy kuvia sulle!!! 100 eurosta vetoa että mun soitin tukee!!
Mainos
_
__
 
_
MiiPei
Member

1 tuotearvio
_
21. tammikuuta 2004 @ 11:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan tiedoksi, että kun aikoinaan ostin LG 4040b -polttavan DVD-aseman, niin mukana tuli DVD-RAM, eikä se ollu missään ihme kotelossa. Ihan normaali cd-kotelo ja normaalin näkönen DVD.
Hyvin on toiminu disuna ja sillä olen myös siirtänyt tavaraa toiseen koneeseen, jossa on aivan normaali DVD-asema(ei polttava). Hyvin on siinäkin pyörinyt. Tiedän että kaikissa DVD-asemissa ne ei toimi, mutta toimii joissain todistettavasti kuitenkin. =) M.O.T.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > dvd-ram?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy