PS2 muistikortti ongelma , kiire!
|
|
Calcichew
Newbie
|
14. huhtikuuta 2008 @ 21:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Morjens
Sellainen ongelma on kun pelaan varmuuskopio peliä Spyro, A Heroes Tail niin nyt yhtäkkiä kun avaan pelin ja aloitusvalikossa on se LOAD GAME josta pääsee viimeksi tallennetulle pelitilanteelle, niin ilmoittaa heti, että "muistikortilla ei ole tallennettuja tietoja peliin spyro a heroes tail tms.." mutta aikaisemmin on toiminut aivan loistavasti. Olen irroittanut muistikortin monesti ja kokeillut uudestaan, mutta aina sama homma! katsoin Ps2 Browsesta, että onko tietoja edes muistikortilla vai onko ne hävinnyt niin kyllä siellä löytyi tallennetut pelitiedot.. erittäin outoa.. onko jollain ollut samaa ongelmaa, tai edes hieman neuvoa antavaa kokemusta?
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
14. huhtikuuta 2008 @ 22:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Itellä oli kanssa tuommoinen ongelma, ettei tunnista muistikorttia.
DEV1-tilaan mentäessä toimi vielä, joskus ei sitäkään, ja pelissäkin DEV1-tilan jälkeenkään ei toiminut. Ihan mystinen homma. Toimi aina kun olin sammuttanut ja pistänyt pleikkarin takasin päälle(takanapista, ei standby:stä).
Vika korjaantui jotenkin kun tarkistelin kaikki modpiirin/pleikkarin liitokset. En tiiä pelaakko modpiirillä vai jollakin swap-menetelmällä, mutta kumminkin, kehotan tarkastamaan liitoksia.
Tai sitten se muistikortti tai spyro on vaan sökö, jolloin voisit testata toista :)
The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves.
Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. huhtikuuta 2008 @ 23:01
|
Calcichew
Newbie
|
14. huhtikuuta 2008 @ 23:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Pelailen swap magicilla. Eli ei liitoksista pitäisi olla kiinni ainakaan.. muiden pelien seivit toimivat moitteetta. poltin uudestaan saman spyron mutta edelleen sama homma. Miten Dev1 tilaan mennään tms?
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
15. huhtikuuta 2008 @ 07:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko koko ajan ollut sama spyro. Eli ei ole pystynyt vaihtumaan PAL->NTSC ?
|
Calcichew
Newbie
|
15. huhtikuuta 2008 @ 10:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Sama Spyro ollut, mutta kyseessä on tosiaan NTSC versio, jonka Swapin kautta vaihdan PAL versioksi joka on toimnut loistavasti väreineen, mutta ihan yhtäkkiä ei nyt sitten toimikkaan :o
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
15. huhtikuuta 2008 @ 15:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Ookko kokeillut tehä uutta tallennusta spyrossa?
Alkaa asiat hahmottumaan sen verran että kyseinen pelitallennus on korruptoitunut, eikä peli sitä enää osaa lukea.
Lainaus: Miten Dev1 tilaan mennään tms?
Se on modpiiri-toiminto, ei liity tähän tapaukseen.
The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves.
Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster
|
Calcichew
Newbie
|
15. huhtikuuta 2008 @ 15:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Voi perse, ajattelin itsekin sitä korruptoitumista!
En ole kokeillut tallentaa uudestaan kun sanoo, että haluatko korvata kyseisen pelin niin jos laitan "en" niin ei mene siitä eteenpäin, vaan takaisin alkuvalikkoon. Enkä tahtoisi korvata edellistä seiviä, kun olin jo viimeisessä pomossa...
|
Senior Member
|
15. huhtikuuta 2008 @ 17:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos pystyt niin kokeile toisen muistikortin kanssa ko. peliä. Mikäli tallenukset toimivat toisessa muistikortissa ongelmitta, niin melko varmasti tämä nykyinen tallennuksesi on korruptioitunut.
:.Phantomenium.:
|
Calcichew
Newbie
|
15. huhtikuuta 2008 @ 20:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Täytyypä kokeilla toisen muistikortin kanssa. Mites muuten nuo seivit nyt voi tuolla tavalla korruptoitua? :o
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
|
15. huhtikuuta 2008 @ 21:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Syitä voi olla monia arvaamattomia. =D Mutta yleisimmät taitavat olla ne mistä varoitellaankin pelitilannetta tallentaessa eli, että muistikorttia ei saa poistaa tallenuksen aikana, virtaa ei saa katkaista jne. Joskus syynä voi olla ihan joku bugi pelissä, että jos vaikka pelitilannetta tallentaessa menee näpyttelemään nappeja, saattaa tallennus "häiriintyä" jne.
Mutta mistäpä noita nyt tietää mistä ne milloinkin tulee, jos tulee.
:.Phantomenium.:
|