Vesileima
|
|
Kalle76
Member
1 tuotearvio
|
16. huhtikuuta 2008 @ 06:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Missä digikamerassa on valmiina toiminto joka tekee päivämäärän valmiiksi kuviin näkyviin??
|
AfterDawn Addict
35 tuotearviota
|
21. huhtikuuta 2008 @ 19:50 |
Linkki tähän viestiin
|
et kai ton tiedon perusteella osta kameraa
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
21. huhtikuuta 2008 @ 22:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Enpä ole vielä pokkaria nähnyt joka ei osaisi lisätä aikatietoa kuvaan. Sony, Canon, Ricoh, yms. mitä on testannut tekevät kuvaan aika merkinnän. Enpä käyttäisi sitä kameran valintakriteerinä.
Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
|
Moderator
14 tuotearviota
|
21. huhtikuuta 2008 @ 22:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kalle76: Missä digikamerassa on valmiina toiminto joka tekee päivämäärän valmiiksi kuviin näkyviin??
Eli missä kamerassa on toiminto joka pilaa kuvan takuu varmasti?
Jos haluat niihin päivämäärät, lisää ne jälkikäteen. Itse en ainakaan halua, että taustakuva muistuttaa milloin otin sen, koska tiedän sen muutenkin.
Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
|
Kalle76
Member
1 tuotearvio
|
28. huhtikuuta 2008 @ 06:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen jossain vaiheessa kameroita kattellut ja kyseistä ominaisuutta ei oikeen mistään kamerasta löytynyt. Olen nyt jälkeenpäin laittanut päivämääriä "pilaamaan???" kuvani, kyllästyttää ja vie turhaa aikaa..
Aika harvassa kamerassa mainitaan et kyseinen ominaisuus olisi..
Ja en kameraa sillä perusteella osta, olisi vaan mukava lisä..
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
28. huhtikuuta 2008 @ 06:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla on HP:n photosmartti kamera, se ainakin osaa lisätä kuvan tietoihin "valokuva otettu" päiväyksen ja kellonajan. Eli pystyy esimerkiksi suoraan järjestää explorerissa kuvat päiväyksen perusteella.
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
28. huhtikuuta 2008 @ 09:47 |
Linkki tähän viestiin
|
eiköhän kaikki kamerat tee tiedostoihin aikamerkinnän..olisi aika kummallinen tiedostojärjestelmä jos ei olisi aikakoodeja. Käyttäjä halusikin aikakoodin itse kuvaan.
Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
|
Member
10 tuotearviota
|
28. huhtikuuta 2008 @ 10:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Canonin nykyisissä pokkareissa ominaisuus leimata kuva kyllä on, mutta toimii vain yhdellä resoluutiolla (joku postikorttikoko)
Käy tutustumassa www.digipikseli.fi
|
Mainos
|
  |
|
Kalle76
Member
1 tuotearvio
|
28. huhtikuuta 2008 @ 17:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LaLLi80: eiköhän kaikki kamerat tee tiedostoihin aikamerkinnän..olisi aika kummallinen tiedostojärjestelmä jos ei olisi aikakoodeja. Käyttäjä halusikin aikakoodin itse kuvaan.
Nimen omaa, suoraan kuviin näkymään. Uudessa Panasonicissa ominaisuus näyttää olevan..
|