User Käyttäjä Salasana  

maanantai 14.7.2025 / 07:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > hercules game theater xp ja valokaapeli.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hercules Game Theater XP ja valokaapeli.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

1 tuotearvio
_
16. huhtikuuta 2008 @ 12:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ongelma on kun liitän koneeni valokaapelilla sonyn vahvistimeeni ei vahvistin tunnista enää koneesta lähtevää monikanava ääntä esim. 5.1 elokuvissa?

Jos en aivan väärin muista niin aikaisemmin se on tunnistanut automaattisesti mitä ääntä kaapelin kautta tulee.

Jos jollain vinkkejä mikä on vikana nii kiitoksia jo etukäteen.
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
24. huhtikuuta 2008 @ 10:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro.

Itselläni olen saanut 5.1:set toimimaan optisella kaapelilla niin, että olen asentanut Ffdshow :n ja Ac3 Filter :n.

Videontoisto ohjelmana olen käyttänyt Media Player Classiccia ja se onkin ainoa soitin missä olen 5.1:set saanut toimimaan kunnolla/oikein. Kannattaa noilla ohjeilla koittaa saada 5.1:set toimimaan ja rohkeasti koitella eri ääni asetuksia codeceista ja ohjelmista ;)

Muutenkin nuo monikanava äänet ovat tuottaneet ongelmia mm minulle esim. täällä.

pulis
Newbie
_
19. kesäkuuta 2008 @ 21:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hei kerro minullekin kun saat tuon kaapelijutun kuntoon.
itse ostin just tänään tuon gtxp:n ..
digitaaliäänet olivat aivan loistavat, kunnes ääni hävisi sieltä...
*edit by pkaksp*

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. kesäkuuta 2008 @ 23:33

pkaksp
Moderator
_
23. kesäkuuta 2008 @ 23:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Email osoitteet forumilla kielletty.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
24. kesäkuuta 2008 @ 08:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
hei kerro minullekin kun saat tuon kaapelijutun kuntoon.
itse ostin just tänään tuon gtxp:n ..
digitaaliäänet olivat aivan loistavat, kunnes ääni hävisi sieltä...
Äänet siis toimi ennen normaalisti? Oletko päivittänyt äänikortin ajurit? Eli lataa uudet ajurit->poista vanhat ohjauspaneelin lisää/poista valikosta->käynnistä kone uudestaan->Asenna uudet.

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > hercules game theater xp ja valokaapeli.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy