User Käyttäjä Salasana  

lauantai 6.9.2025 / 03:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > ogm.tiedosto avi.tiedostoksi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ogm.tiedosto avi.tiedostoksi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
guugeli
Newbie
_
17. huhtikuuta 2008 @ 07:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moikka!
Haeskelin googlella tähän apua, löysinkin pari vanhempaa keskustelua täältä, mutta mulla jäi silti yksi ongelma pyörimään; ääni ei toimi. Eli olen saanut tiedoston muutettua aviksi tuolla VirtualDubMod-ohjelmalla, mutta äänet jäävät puuttumaan.

Ääniraidasta sanotaan tuossa ohjelmassa, että on OGM audio stream[Vorbis]. Eli pitäisi saada toiseen muotoon, mutta ei ota onnistuakseen, tiedä sitten klikkailenko jotain väärin tuossa prosessin aikana.

Eli viittiskö joku kiltti neuvoa oikein kohta kohdalta, miten tuo ääniraita oikein vaihdetaan? Tähän mennessä olen tehnyt niinkuin tämän ketjun viimeisessä viestissä on neuvottu. Mutta ei onnistu.

muoks. Nyt sitten sainkin tämän onnistumaan, eli en tajunnut tallentaa sitä äänitiedostoa WAV-muotoon ennenkuin tallensin videotiedoston. Eli homma bueno. :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. huhtikuuta 2008 @ 15:03

Tepsu9
Senior Member
_
28. huhtikuuta 2008 @ 19:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kokeillut muuta ohj.?
http://sourceforge.net/projects/alltoavi

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > ogm.tiedosto avi.tiedostoksi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy