User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 15:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uus kone!!??
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uus Kone!!??
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Petskuuu
Newbie
_
17. huhtikuuta 2008 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tollaset ois uudet osat:
Omasta takaa jo virtalähde Antec NeoPower HE High Efficiency 430W ja näyttis Club 3D 8600GT.
emo Asus M2N AM2 NF430 ATX
Kovo Samsung T166 500GB 7200RPM SATA 3,0 Gbps
muistit Corsair Twin2X 2x1GB DDR2 800Mhz KIT
Prossu AMD Athlon 64 X2 6400+ 3.2Ghz Boxed
Miltä vaikuttais?? toimisko??
Käytetää pelikoneena ja nettisurffailuun.
Kyseiset osat verkkokaupasta ja hintaa tulis n.310?
Member

7 tuotearviota
_
17. huhtikuuta 2008 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oliskos Antec Sonata III mitään, sais virtalähteen mukana.

Itse vaihtaisin kovalevyn tähän
Kohta tänne tulee näitä "vaihda amd inteliin", "ota Q6600", mutta toi on niin halpa paketti niin itse en ainakaan lähtisi vaihtamaan, se nostaa hintaa ja paljon.

Hyvä paketti, tilaukseen vaan!
Senior Member

4 tuotearviota
_
17. huhtikuuta 2008 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
toi 6400+ taitaa olla vaan tavallaa tehdaskellotettu versio 5600+ ja taitaa maksaa melkosesti enemmän, että mä tietty sanosin että kannattaa ostaa mieluumin 5600+ ja kellottaa se itte tohon 3,2GHz. Vaikket kellottaskaa, ni ei toi noiden ero ois sillonkaa paljo mikään, 400mhz.

-e8400 @3,8 GHz | Radeon HD 5770 | 4gt GSkilliä | NeoHE 430W | WD aaks5000, Spinpoint F3 1Tb | Nexus Clodius | Ubuntu Linux & Vista
-M-Audio Revo 7.1 | Rokit RP6-monitorit | Alessandro MS1i- ja AKG k-601-luurit, Musical Fidelity X-Cans

8800GT ja M-Audio Revolution 7.1, kyselehän!
Mainos
_
__
 
_
Petskuuu
Newbie
_
18. huhtikuuta 2008 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä mä ton paketin nyt ostan. kiitos vastauksista
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uus kone!!??
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy