User Käyttäjä Salasana  

torstai 23.1.2025 / 20:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > ongelmia utorrentin ja träkkerin välillä...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ongelmia utorrentin ja träkkerin välillä...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
purely
Newbie
_
17. huhtikuuta 2008 @ 21:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
semmonen ongelma on ilmennyt, että minulla oli ennen utorrentin vanhempi versio ja latailin toimivasti bitaddictilta ja uppi ja dawni päivittyi bitaddictille normaalisti... sitten päivitin utorrentin tähän uusimpaan ei beta versioon eli 1,77... ja heti ilmeni ongelmia bitaddictille rekanneet tietää, että etusivulla lukee YHDISTETTÄVISSÄ: KYLLÄ/ODOTTAA/EI ja minulla siinä lukee nykyään EI pystyn lataamaan matskua, mutta uppi ja dawni ei päivity ollenkaan joten ei ratiokaan nouse prkl... enne luki aina KYLLÄ ja asiat päivitty ajan tasalla... voisiko ongelma piillä jossain virustutkassa/palomuurissa itellä varustuksena: windows xp palomuuri/avira antivir/sygate personal palomuuri/ad-aware 2007. aktiivisena näistä on windowsin palo ja avira välillä myös sygate... olen kyllä kokeillut ottaa ne kaikki hetkellisesti pois päältä, mutta siltikään ei yhdistä vai oisiko vika mozillassa... vai utortun säädöissä mitä en varsinaisesti hallitse... auttakaa noobia hädässä ennekuin tulee ip bannit träksyltä
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > ongelmia utorrentin ja träkkerin välillä...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy