|
Keskustelualueet
Keskustelualueet
|
|
anysee e30 ongelma.
|
|
Member
1 tuotearvio
|
20. huhtikuuta 2008 @ 13:08 |
Linkki tähän viestiin
|
ajattelin asentaa uuden ohjelmisto version e30. käyttöopas: http://www.anysee.fi/downloads/E30_Kayttoopas_v1.5.16.pdf
1. poistin vanhan asennuksen
2.aloin asentamaan käyttöoppaassa kohdasta 2 enteen päin ja kaikki onnistuikin mainiosti.
3.kun kytkin anyseen kannettavaani missä on vista , seuraavaksi olisi pitänyt käynnistyä 3.3 (käyttöoppaassa) mutta eipä käynnistynytkään.
4. käynnistin tietokoneen uudelleen , menin anysee wiever ohjelmaan ja aloitin kanavahaun.
5. kanavahaku löysi kanavia esim. 25 unlocked , mutta haun jälkeen se ilmoitti että kanavia ei löytynyt.
6. luin käyttöoppaasta usein kysyttyjä kysymyksiä ja löysin kohdan: Kanavanhaku ei löydä kanavia
• Katso kohta Kanavanhaku ja kuuluvuus
• Jos olet päivittänyt Anyseen katseluohjelman, niin päivitä myös ajuri uudelleen käyttöoppaan ohjeiden
mukaisesti. Jos katseluohjelma ja ajuri ovat eri versiota, ei kanavanhaku välttämättä ota löytyneitäkään
kanavia käyttöön.
Kysymys kuuluukin mikä meni vikaan ja minkä minun täytyy tehdä toisin asentaessani ohjelmistoa?
joniz123
|
Member
1 tuotearvio
|
29. marraskuuta 2008 @ 14:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti joniz123: ajattelin asentaa uuden ohjelmisto version e30. käyttöopas: http://www.anysee.fi/downloads/E30_Kayttoopas_v1.5.16.pdf
1. poistin vanhan asennuksen
2.aloin asentamaan käyttöoppaassa kohdasta 2 enteen päin ja kaikki onnistuikin mainiosti.
3.kun kytkin anyseen kannettavaani missä on vista , seuraavaksi olisi pitänyt käynnistyä 3.3 (käyttöoppaassa) mutta eipä käynnistynytkään.
4. käynnistin tietokoneen uudelleen , menin anysee wiever ohjelmaan ja aloitin kanavahaun.
5. kanavahaku löysi kanavia esim. 25 unlocked , mutta haun jälkeen se ilmoitti että kanavia ei löytynyt.
6. luin käyttöoppaasta usein kysyttyjä kysymyksiä ja löysin kohdan: Kanavanhaku ei löydä kanavia
• Katso kohta Kanavanhaku ja kuuluvuus
• Jos olet päivittänyt Anyseen katseluohjelman, niin päivitä myös ajuri uudelleen käyttöoppaan ohjeiden
mukaisesti. Jos katseluohjelma ja ajuri ovat eri versiota, ei kanavanhaku välttämättä ota löytyneitäkään
kanavia käyttöön.
Kysymys kuuluukin mikä meni vikaan ja minkä minun täytyy tehdä toisin asentaessani ohjelmistoa?
herätän tämän viestiketjun eloon, koska kukaan ei osannut auttaa ongelmassani.kävin noin 15 viestin pituisen keskustelun anysee tukihenkilön kanssa sähköpostin kautta ja hän jopa ei ossannut auttaa ongelmassani.eli yksinkertaisesti anysee e30 ei löydä kanavia. ennen kaikki toimi suhkoht hyvin , eli anysee vielä löysi kanavat, mutta ei antenni ollut tarpeeksi hyvä. no minä torvelo menin päivittämään ohjelmiston ja kun hain kanavia , anysee ei löytänyt enää yhtään kanavia.sähköpostin kautta tukihenkilö käski päivittämään ajurit vistan laitehallinnan kautta, eli hänen mukaan ongelma oli ajureissa/ohjelmistoa asentaessa ajurit eivät asentuneet.no yritin etsiä niitä ajureita koneelta anysee e30 kansiosta program filesistä, mutta kone vaan ilmoitti että "laitteen ohjelmisto on ajan tasalla".kaikkea olen kokeillut, mutta mikään ei auta :( auttakaa nyt, pliiiiiiiiiiiiiiiiis!
joniz123
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. marraskuuta 2008 @ 14:24
|
Member
5 tuotearviota
|
30. marraskuuta 2008 @ 10:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu eli poista ne ajurit laitehallinassa, kuten neuvottiin ja poista anysee ohjelmistot kaikki ohjauspaneelin "Lisää tai poista sovellus" kautta kuten neuvottiin. Asenna sitten uusin ohjelmisto kuten neuvottiin.
Voit myös kokeilla seuraavaa:
Mene laitehallinnassa kohtaan Ääni, video ja peliohjaimet/Anysee jotakin ja klikkaa sitä hiiren oikealla näppäimellä. Valitse päivitä ajuri.
Hae uusi ajuri manuaalisesti kansiosta johon olet sen ladannut.
Näyttää suunilleen tältä:
\anysee_e30_133\drivers\vista\(x64 tai x86).
Huomaa että mikäli haluat edes jotenkin toimivan kokoonpanon, ei näiltä sivuilta löytyviä beta ajureita kannata käyttää.
Itselläni hämmästyttävän hyvin toimiva kokoonpano muodostui siten, että asensin ensin ohjelmaversion 1.3.3 (joka tökki), sitten 1.3.6 beta (joka tökki lisää) ja sitten uudelleen 1.3.3, joka ei syystä tai toisesta enää tökkinytkään? Kaikkien asennusten välillä ohjelmistojen täydellinen poisto ohjauspaneelin kautta, joka poisti myös ajurit. Itse laitetta en irroittanut koneesta asennusten välillä.
Sony KDL-40W3000
Yamaha RX-V3900 + Audiopro image50
Fujitsu Amilo D1845 "olohuone PC" ei ihan vakio.
Ja muutenkin koko kämppä täys tietokoneita ja krääsää.
|
Member
1 tuotearvio
|
30. marraskuuta 2008 @ 14:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Madnick1: Juu eli poista ne ajurit laitehallinassa, kuten neuvottiin ja poista anysee ohjelmistot kaikki ohjauspaneelin "Lisää tai poista sovellus" kautta kuten neuvottiin. Asenna sitten uusin ohjelmisto kuten neuvottiin.
Voit myös kokeilla seuraavaa:
Mene laitehallinnassa kohtaan Ääni, video ja peliohjaimet/Anysee jotakin ja klikkaa sitä hiiren oikealla näppäimellä. Valitse päivitä ajuri.
Hae uusi ajuri manuaalisesti kansiosta johon olet sen ladannut.
Näyttää suunilleen tältä:
\anysee_e30_133\drivers\vista\(x64 tai x86).
Huomaa että mikäli haluat edes jotenkin toimivan kokoonpanon, ei näiltä sivuilta löytyviä beta ajureita kannata käyttää.
Itselläni hämmästyttävän hyvin toimiva kokoonpano muodostui siten, että asensin ensin ohjelmaversion 1.3.3 (joka tökki), sitten 1.3.6 beta (joka tökki lisää) ja sitten uudelleen 1.3.3, joka ei syystä tai toisesta enää tökkinytkään? Kaikkien asennusten välillä ohjelmistojen täydellinen poisto ohjauspaneelin kautta, joka poisti myös ajurit. Itse laitetta en irroittanut koneesta asennusten välillä.
ei auttanut tuo ajurien poisto/kaikkien ohjelmien poisto "lisää tai poista kautta" ja uudelleen asentaminen.kun haen kanavia tulee vain , että esim. CH-69: ei singnaalia ja jos yriän päivittää ohjaimia laitehallinnan kautta niin, "ohjaimesi on ajan tasalla" mitä mun pitäs tehdä??? auttakaa,pliis!
EDIT: ohjelmiston versio on muuten 1.3.3 , suomenkielinen
EDIT: kanavahaun jälkeen ilmoittaa vain: haku valmis! tv: 0 radio: 0"
joniz123
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. marraskuuta 2008 @ 14:53
|
Member
5 tuotearviota
|
30. marraskuuta 2008 @ 22:15 |
Linkki tähän viestiin
|
3 vaihtoehtoa:
1. Vehje on sökö.
2. Sinulla on 64 bittinen Vista, jossa ohjelma ei kuuleman mukaan pelaa.
3. Korealainen romu pelaa juurikin niin hyvin, kuin on alunperinkin tarkoitus.
Sony KDL-40W3000
Yamaha RX-V3900 + Audiopro image50
Fujitsu Amilo D1845 "olohuone PC" ei ihan vakio.
Ja muutenkin koko kämppä täys tietokoneita ja krääsää.
|
Junior Member
|
2. joulukuuta 2008 @ 16:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Huomiotani kiinnitti maininta, että et irroittunut tikkua. Systeemi on se, että ohjelmisto ajureineen asennetaan ja sen jälkeen kiinnitetään tikku, jolloin vasta ajurit asentuvat. Ongelmia tulee myös siitä, jos kenttä on niin heikko, ettei kanavia kunnolla löydy. Minulla uusin versio toimii hyvin winxp:ssä.
rafu
|
Mainos
|
  |
|
soilia
Junior Member
2 tuotearviota
|
27. toukokuuta 2010 @ 23:53 |
Linkki tähän viestiin
|
VASTAAN VÄITÄN moiselle mollaukselle
Ei ole romu, vaan hieno koko ajan kehitettävänä oleva ohjelma.
Ostin joskus 2006 tai jotain anyseen 30E ja olen päivittänyt sen monta kertaa anyseen tukipalvelun avulla, nyt viimeksi WIN7 ja loistavasti toimii taas, omien rajoitustensa puitteissa.
Minulle tämä on rinnakkaisohjelma tietokoneella, aivan riittävät ominaisuudet, Tallennan muita kanavia kuin ylen ohjelmat, koska tekstit eivät toimi ilman eri asetuksia.
Topfiel 500 tallentaa heti katsottavat ja anyseella on lukemattomat elokuvat yms. , joita katselen , kun joskus on aikaa.
On kiva katsella telkkaria ja samanaikaisesti anyseesta toista kanavaa.
MInä , vanha 70v muumo olen osannut päivittä, kun olen noudattanut anysee-tukipalvelun ohjeita, lähettämällä kysymyksen sähköpostilla ja saanut aika nopeasti selkeät neuvot ja ohjeet.
Suosittelen anyseetä kaikille jotka haluavat katsella tietokoneesta toista kanavaa saman aikaisesti tv:n kanssa
Vihjeeksi: laittakaa tallennuskansio suoraan c-levylle, jotta voitte säilyttää tallennetut, vaikka päivittäisitte ohjelman aina uudelleen.
Minulla taitaa olla elokuvia v.-06 levyllä vielä tallessa
PS. Joskus ihan nolottaa, kun aina saan uuden päivityksen ilmaiseksi, vaikka ole ostanut ohjelman vuosia sitten.
soilia
|
|