User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 19:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > miten saan dvd psp:elle?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
miten saan DVD psp:elle?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
evopelle
Suspended due to non-functional email address
_
20. huhtikuuta 2008 @ 21:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
okei nyt oon siis nyt siirtäny sen koneelle ja se on mpeg-4 muodossa.
oon kopioinu sen liittäny psp -> VIDEO -> ja siel miks se ei toimi???
oon laittanu sen sinne se näkyy siel sit avaan psp:n niin videois ei näy mitään. oon itse tehny ton video kansion. onko se väärä vai???
olisi kiva jos joku voisi neuvoa :)
jumbo1234
_
21. huhtikuuta 2008 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä oikeen oot ostanu pspees ku mikää ei toimi
evopelle
_
21. huhtikuuta 2008 @ 14:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
toimii mut en osaa laittaa videoita, tai en tiedä mihin kansioon pitäs
jumbo1234
_
21. huhtikuuta 2008 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kun pistät usb:n koneeseen tulee valikko mis on psp ansio yms. Teet sinne kansion nimellä VIDEO(kirjaimet isolla pistät sinne videos ja meet xmbehen ja sieltä video,siellä sen pitäisi olla
evopelle
_
21. huhtikuuta 2008 @ 16:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo kiitos :) sain ne nyt
Member

3 tuotearviota
_
21. huhtikuuta 2008 @ 21:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jumbo1234:
Mistä oikeen oot ostanu pspees ku mikää ei toimi

tuskin se pöspin moka on jos ei oikees kansios oo :DD

Mainos
_
__

_
jumbo1234
_
23. huhtikuuta 2008 @ 20:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nii ajattelin ku se valitti myös jostain muusta, joka ei toiminut.Virheitä sattuu;DD
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > miten saan dvd psp:elle?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy