User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 13:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd ongelma.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD ongelma.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
JapeS
Suspended due to non-functional email address
_
21. huhtikuuta 2008 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve.
Eli oon nyt yrittäny polttaa elokuvaa, jotta vois kattoa DVD soittimella. Poltto onnistuu ihan hyvin ja elokuva näkyy soittimella, mutta en saa tekstejä näkymään. Mutta kun laitan saman levyn kannettavaan niin siel tekstit näkyy. oon yrittäny kattoo sottimen asetuksia mut ei auta. Mistähän vois johtua? Eli oon pollttanu levylle ton video_ts kansion sisällön.
skyrben
_
21. huhtikuuta 2008 @ 18:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
valitse tekstit dvd.n kaukosäätimestä
JapeS
_
23. huhtikuuta 2008 @ 10:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
=) no en nyt ihan noin torvi oo... Eli oon koittanu kaikkia säätöjä sottimesta mut ei vaan näy...eli oon laittanu teksit päälle... mist vois johtua...?

Jarmo Sillanpää
skyrben
_
23. huhtikuuta 2008 @ 16:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no esim. noissa "custom" leffoissa esim. power dvd:llä tekstit saa näkymään joskus vasta secondary sub valikosta... stand alone soittimesta en osaa sanoa sen paremmin...
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
23. huhtikuuta 2008 @ 17:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joskus auttaa jos koodaa esim. nerolla videon uusiks.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd ongelma.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy