User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 04:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > arvostelkaa joku tämä kokoonpano
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
arvostelkaa joku tämä kokoonpano
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
naaic
Junior Member
_
21. huhtikuuta 2008 @ 18:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs olen uutta konetta hankkimassa ja toi 600e ois maximi niin aattelin tossa kasailla koneen ja pistää tänne ja kysästä että toimiiko tuo kokoonpano ja riittääkö tehot pelailemaan uusiakin pelejä?

http://kuvaton.com/k/Yyz.bmp

Eli toimiiko tuo kokoonpano ja toimiiko uudetkin pelit nuihin haluaisin tietoa ja voitte myö ehdottaa jos joku muu komponetti ois parempi
matuska00
Member

2 tuotearviota
_
21. huhtikuuta 2008 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimii toimii ja ei tuohon hintaan oikeastaan parempaa konetta saa. Uudetkin pelit toimivat todella sujuvasti kunhan ei aivan täysillä grafiikoilla yritä. Todella hyvä kokoonpano!
Moderator

14 tuotearviota
_
21. huhtikuuta 2008 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1.Muistit minä vaihtaisin Corsairiin. + 2gb vähintään!

2.Käyttöjärjestelmästä ja cd/dvd-asemasta on hyötyä, listassa niitä ei ollut.

3.Näyttis on ok, mutta itse tuolla budjetilla ottaisin tämän:

http://www.jimmspc.fi/tuote/NX8800GT-T2D512E%2FOC?t=false

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. huhtikuuta 2008 @ 19:21

Mainos
_
__

_
naaic
Junior Member
_
21. huhtikuuta 2008 @ 20:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu elikkäs mulla ois entisessä koneessa 200gb kovalevy ja 2 cd/dvd asemaa jotka on ide liitännällä niin saiskoha niitä toho emoon hyödynnettyä?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > arvostelkaa joku tämä kokoonpano

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy