User Käyttäjä Salasana  

tiistai 4.3.2025 / 18:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > nettiyhteys ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nettiyhteys ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mikkkkkko
Junior Member
_
22. huhtikuuta 2008 @ 01:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve!

Tässä nyt, sanotaan parin viikon ajan nettiyhteys on tehny silleen, että toimii vaikkapa moitteettomasti iltaan asti, ja sitten sammutan koneen ja lähen käymään pariksi tunniksi jossain muualla, myöhemmin tulen takaisin ja käynnistän koneen, yritän mennä nettiin ja ei toimi. Sitten chillailen pari tuntii pelaillen offlines jotai sälää ja sitten yhtäkkiä netti toimii taas.

Pähkinänkuoressa: Nettiyhteys pätkii ajoittan, mutta kun toimii niin toimii mielestäni aivan moitteettomasti. Mutta käynnistät koneen niin ei välttämättä toimikaan enää, paitsi vähän ajan päästä. Yleensä about 1h. Joskus ollut 3h.

Eikä ole yhteys "kuollut" kertaakaan kun olen koneella, vaan aina kun sammuttaa koneen ja käynnistää uudelleen. Eli kesken netissä surffailua tms. ei ole sammunut.

Olen kokeillut korjat yhteyttä, oon poistanut yhteyden käytöstä ja ottanut takaisin, sammuttanu koneen, virrat pois, tai ihan sammutanut modeemin pelkästään. Ei auta. Paitsi tuossa muutama päivä sitten kun teki taas niin ettei toimi, niin poistin yhteyden käytöstä ja otin takas käyttöön ja sitten toimi 3-4 päivää ilman ongelmia, mutta nyt jokin tunti sitten ei toiminu:(. Tehny tällästä pari viikkoo, päivittäin lukuunottamatta tuota 3-4 päivän putkea jolloin ei ilmaantunut ongelmia.

Osaako kukaan neuvoa? OLen tehnyt kaiken mitä osaan tehdä yhteyden korjaamiseksi yms. mutta olen kyllä erittäin tyhmä tietokoneiden kanssa, niin apuja kaipaillaan. Mahtaako olla modeemi rikki? En usko, koska kuten sanoin, toimii hyvin kun toimii.

Kokeilin eri ohjelmia, joilla pääsisi nettiin, ja Windows Live Messengerin mukaan ongelmia ovat "DNS" ja "tärkeimmät portit".
"Virhekoodi 80072ee7" tulee myös esiin virheraportista. Mutta sitten kun netti taas toimii niin ei ole ongelmia noiden kanssa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. huhtikuuta 2008 @ 01:08

jarkk0
Newbie
_
17. kesäkuuta 2008 @ 01:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama ongelma, eilen latasin hypercam 2 ja cheat enginen 5.3. Nyt windows live messenger ei toimi! Auttakaa plz!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > nettiyhteys ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy